مهران مدیری صبا راد را با خاک یکسان کرد + فیلم

مهران مدیری در شب یلدا برنامه دورهمی را اجرا کرد و از ماجرای پریدن فیلتر صبا راد انتقاد شدیدی کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

مهران مدیری صبا راد را با خاک یکسان کرد + فیلم

مهران مدیری در شب یلدا برنامه دورهمی را اجرا کرد و از ماجرای پریدن فیلتر صبا راد انتقاد شدیدی کرد که در ادامه مشاهده می کنید. مهران مدیری از ثروتمندان سینما و تلویزیون ایران است. به طوری که مجله نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مهران مدیری دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد دارد.

 

 

مهران مدیری

خودرو گرانقیمت و لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری با ماشین گرانقیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود.این بازیگر و کارگردان معروف با خودرو گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بودکه در نهایت همین موضوع حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد.

برای این که بهتر درک کنید که مدیری ثروتش را از کجا آورده هست مثالی ساده برای شما می زنیم.چند وقت پیش پدرام کریمی مجری تلویزیون با حضور در برنامه دورهمی گفته بود که دستمزدش برای هر اجرای 5 میلیون هست.در واقع 5 میلیون جایزه برای اجرای شخصی که شما هم به احتمال چندان مانند ما این مجری را تا قبل از دورهمی نمی‌شناختید.

 

ما از جایزه اصلی مدیری که طبیعتا اگر ثروتی هم داشته باشد ناشی از همین درآمدها هست آگاهی دقیقی نداریم اما آیا واقعا برای مهران مدیری با آن پیشینه هنری و جذب مخاطب میلیونی برای تلویزیون جایزه بالا چیز عجیبی هست.وقتی مجری معمولی مانند پدرام کریمی برای هر اجرا 5 میلیون میگیرد چه مبلغی شایسته شان و جایگاه مهران مدیری هست؟ شما قضاوت کنید!!!!

 

9pbucBkMmZ5S

 

میزان درامد مهران مدیری

جایزه نجومی “مهران مدیری” برای دورهمی واقعیت داشت؟مدت ها قبل, خبری عجیب درخصوص جایزه نجومی مهران مدیری برای برنامه “دورهمی” منتشر شد.سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و خرج‌های دقیق برنامه “دورهمی” برای عموم ناظران مشخص نیست.


 

اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کندکه در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.پس از اعلام این خبر, هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دورهمی” در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود: مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده هست کذب محض هست و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمیکنند و هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی کند و جایزه او کمتر از این حرف‌ها هست.

219f7392f3e040aa5fc50152f8b4033f

 

ساعت 60 میلیون تومانی مهران مدیری

مهران مدیری در نخستین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس بهره گیری کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند مشهور مشخص شد این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار هست و با دقت به قیمت دلار دست کم 60 میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود

 

219f7392f3e040aa5fc50152f8b4033f+-+Copy

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری

در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

EoD0ReMWCCqy

 

زندگی خانوادگی مهران مدیری

آدم ها را با بچه های شان بهتر می شود شناخت. از تربیتی که شده اند و حر ف هایی که می زنند می توان اتمسفر داخل خانه شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند، حرف هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می دهد. این حرف ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می کنیم.

 

oELYtJ0FDqEa

اردیبهشتی مستقل

فرهاد مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه های هنری است و نه در مرتب کردن چهره اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛ حتی می تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی خواسته عکسش با آن ریش های بلند چاپ شود!

 

sA4y80y6mJ5E

آزادی به مقدار لازم اما مشروط

مشکل رفت و آمد در خانه شان وجود نداشت. فرهاد حتی ممکن است تا ساعت سه، چهار صبح بیرون باشد اما حتما خانواده اش می دانند که کجاست و چه کار می کند. اما پدر این طور نیست؛ یعنی گاهی پیش می آید که خانواده ندانند او کجاست و چه می کند.

 

مهران مدیری برای فرهاد و شهرزاد کادو هم خوب می خرد. به نظر می رسد حواسش به روز تولد بچه هایش هست ولی آخرین کادویی که تا آن زمان به پسرش داده، پول بوده فرهاد خندید و گفت :«نقدی حساب کرد» اما کادوی برعکس هم وجود دارد. پسر برای پدر معمولا کتاب و سی دی می خرد و وقتی روی قیمت ها اصرار می کردیم و می خواستیم بودجه پول توجیبی اش را حدس بزنیم، می گفت:«معمولی. پسر بیل گیتس که نیستم!»

 

مهران مدیری

موسیقی در خانه مدیری ها

ساز تخصصی فرهاد پیانوست ولی سازهای دیگر را هم امتحان کرده است که گاه برای پدرش هم ساز می زند تا او بخواند؛ البته این در صورتی است که وقت برای آوز خوانی وجود داشته باشد که معمولا این طور نمی شود. معمولا پدر در خانه نیست و سرکار است یا آنکه در مرحله پیش تولید سریال هایش قرار دارد. فرهاد در ادامه حرف هایش درباره موسیقی می گفت:«بابا استعداد بی نظیری در موسیقی دارد.»


 

مهران مدیری به طور حرفه ای ساز نمی زند. یک مدت ساز ضربی می زده و یک مدت گیتار و پیانو. با وجود اینکه پدرش صدای خوبی دارد ولی فرهاد خاطره ای از لالایی پدر ندارد. گهگاه شنیدن صدای پدر که برای خودش آوازی زمزمه می کند، حال او را خوب می کند.

مهران مدیری

تصاویری از مهران مدیری

مهران مدیری

تصاویری از مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری و شبنم قلی خانی

مهران مدیری

 مهران مدیری و رضا رشید پور

مهران مدیری

مهران مدیری و نرگس محمدی

مهران مدیری

مهران مدیری و رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

 مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری در برنامه دورهمی

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد

مهران مدیری

مهران مدیری و نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش

مهران مدیری

تصویری از مهران مدیری

مهران مدیری

تصویری از مهران مدیری در کنسرتش

مهران مدیری

مهران مدیری و بازیگر محبوب

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری و ترلان پروانه

مهران مدیری

مهران مدیری و سحر دولتشاهی

مهران مدیری

مهران مدیری و گوهر خیراندیش

مهران مدیری

مهران مدیری و عادل فردوسی پور

مهران مدیری و پیمان معادی

مهران مدیری و پیمان معادی

 

مهران مدیری

افشاگری مهران مدیری درباره یک راز دورهمی

شب گذشته (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت)، مهران مدیری، مجری برنامه «دورهمی» درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و از نحوه دعوت مهمانان روی صحنه صحبت کرد. بعد از شیوع کرونا، مدیری تصمیم گرفت که به جای مهمانان واقعی از تصاویر آرشیوی آنان استفاده کند، اما در هر قسمت از برنامه از یک خانم و یک آقا درخواست می‌کرد تا روی صحنه بیایند و به سوالات او پاسخ دهند. در بخشی از برنامه که مهران مدیری مشغول خواندن نظرات کاربران در فضای مجازی اینستاگرام بود، با کامنت یکی از مخاطبان روبه رو شد، که در آن نوشته بود، مدیری تو از دیوید کاپر فیلد هم عجیب‌تری، تصاویر مهمانانت آرشیویست، اما آن‌ها را روی صحنه می‌آوری. مدیری هم در پاسخ به این نظر گفت: «ایشان درست می‌فرماید، این تصاویر آرشیوی است اما از چند مهمان خواهش کردیم به این برنامه بیایند و با فاصله ۱۷ متری از هم بنشینند، کلا هفت، هشت نفر آدمیم که دورهمی، برنامه «دورهمی» را می‌چرخانیم. »

 

مهران مدیری

مهران مدیری چطور به اینجا رسید؟

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مهران مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. نوع نگاه مهران مدیری به طنز سبب مشکلاتی با برخی روزنامه‌های محافظه‌کار مانند کیهان شد . به هر رویه این مجموعه آغازگر حرکت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد.

 

مهران مدیری و بهنام صفوی

 

حواشی بزرگ مهران مدیری در دوره کار

تبدیل شدن بازیگران جوان ساعت خوش به ستاره‌های تلویزیون، چندان در آن برهه زمانی خوشایند مدیران تلویزیون نبود. ساعت خوش در اوج، یکمرتبه به پایان رسید. این تصمیم اتفاقی برای خود بازیگران هم عجیب بود.

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده است. سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.

در نیمه دی ماه ۱۳۸۹ فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.

در سال ۱۳۹۱ مهران مدیری ساخت مجموعه‌ای جدید را برای پخش در شبکه نمایش خانگی با نام ویلای من شروع کرد. تیم بازیگران و سازندگان این مجموعه اشتراک زیادی با قهوه تلخ داشت. تولید این مجموعه با سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» از ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد. ویلای من از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شد و به تعدادی از خریداران نسخهٔ اصلی این مجموعه، به قید قرعه جوایزی، از جمله سه ویلا در شمال ایران، اهدا شد. این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

پس از پخش تیزرهای انیمیشن تهران ۱۵۰۰ درسال ۱۳۹۲ با وجود آن که مهران مدیری در نقش یک بازی کرده بود، معلوم شد که هیچ اشاره‌ای به وی نشده است. تهیه کننده این مجموعه در واکنش به این موضوع عنوان کرد، به دستور بازرگانی صدا و سیما، نشان دادن تصویر مهران مدیری و حتی پخش صدای او و اشاره به نامش ممنوع است.

 

 صبا راد و همسرش

 

اولین کارگردانی مهران مدیری و مجموعه فعالیت هاش  

مجموعه پرواز 57 اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال 72 مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.

 

بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

 

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی  کارگردانی  نموده است.

وی هم چنین در چند فیلم سینمایی از جمله : دایره زنگی,همیشه پای یک زن در میان است,دیدار,توکیو بدون توقف,پل چوبی به عنوان بازیگر حضور داشته است.


مهران مدیری در کنار مرحوم ناصر ملک مطیعی

 

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

 

مهران مدیری

 

معدن اشعار

او حفظیات بی نظیر شعری هم دارد. تمام شعرهای خیام، بخش عمده ای از شعرهای سعدی و حافظ، همه کارهای لورکا، دو سوم آثار شاملو، شعرهای  نیما یوشیج بطور کامل، مادام شیمبورسکا و … را حفظ است.

مهران مدیری و پسرش

 

برنامه دورهمی

مهران مدیری با مجموعه دورهمی از نوروز 95 وارد شبکه نسیم شد. برنامه دورهمی  که پخش آن از نوروز 95 شروع گردید نیز آخرین اثر تصویری وی به شمار می آید . وی کارگردانی,  اجرا  و خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده دارد. برنامه ای که توانسته در مدت زمانی کوتاه مخاطبین زیادی را جذب نماید که شاید حضور  مهران مدیری  یکی از دلایل اصلی اش باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها