جشن تولد لاکچری و شیک صبا راد در ترکیه سوژه شد + تصاویر

صبا راد با انتشار تصاویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت :

جشن تولد لاکچری و شیک صبا راد در ترکیه سوژه شد + تصاویر

صبا راد با انتشار تصاویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت : ٢٩آبان امسال رو منتظر نبودمچرا؟! چون برام جشن تولد اونم توى این شرایط معنا نداشت... اما مگه مانى گذاشت؟ مگه شما تک تک عزیزاى دلم توى این صفحه گذاشتین که بى جشن بگذره و بره؟! مگه هستى و امیررضا با جشن سورپرایزشون گذاشتن که من بى سروصدا از این روز رد بشم؟! چقدر امسال بیشتر بهم تبریک گفتین،چقدر بیشتر هوامو داشتین و من چقدر بیشتر متوجه شدم که این زندگى با بودن شما برام قشنگه و معنا داره من غریب نیستم چون به قلب شما قریب و نزدیکم و البته شما در قلب من از همه دوستانی که برام استوری تولد گذاشتن ممنونم ‌تا اونجایی که تونستم سعی کردم از همه تشکر کنم اگر پیام تبریک عزیز بزرگواری رو ندیدم به بزرگی خودتون ببخشیدنمی خوام فاخر حرف بزنم و الفاظ ریز و درشت رو اینجا ردیف کنم براتون می خوام خیییییلی ساده و صمیمی از جنس خودتون بگم: دمتون گرم، دووووووستتون دارم و خدا برام نگهتون دارهصبایی نفسش به نفس شما بنده بخدا (بعضیا توی استوری منو صبایی صدا می کنن منم خوشم اومد برای همین هی بهانه پیدا می کنم به خودم بگم صبایی

sabarad.official_126109820_187274673076676_1906357912911087068_n

صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .

 

 

sabarad.official_126512618_655317925148204_1817118947610253305_n

او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

 

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها