نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد مدل شد + تصاویر

نسیم ادبی تصاویری با پوشش عجیب و متفاوت در فضای مجازی از خود منتشر کرد...

نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد مدل شد + تصاویر

اخیرا تصاویری از نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد با پوشش و استایلی خاص در فضای مجازی منتشر شده است.نسیم ادبی متولد 16 شهریور 1355 در تهران، بازیگر است. نسیم ادبی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و از تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید.

نسیم ادبی

نسیم ادبی اولین بار در سال 1375 وقتی 20 ساله بود با سریال دوقلوها تجربه کوتاهی در قاب تلویزیون بدست آورد سپس همین سال بازی در سریال برگ سبز را نیز تجربه کرد. سال 1376 با فیلم سینمایی زندگی اولین تجربه بازی در سینما را بدست آورد تا اینکه سال 86 با سریال حلقه سبز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

 

اخبار داغ : سحر قریشی | رقص جنجالی سحر قریشی غوغا به پا کرد + فیلم و تصاویر

 

نسیم ادبی

 

دومین تجربه بازی این بازیگر در سینما در سال 87 با فیلم مانا بود. شروع شهرت خانم ادبی از سال 1393 وقتی 38 ساله بود با سریال شهرزاد در شبکه خانگی با نقش حمیرا بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این سریال به کارگردانی حسن فتحی بود. نسیم ادبی در سال 1383 در نمایش شمس پرنده که بازیگر بود با ابراهیم ثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و نهایتا سال 1388 با هم ازدواج کردند.

 

نسیم ادبی

شناخت پیش از ازدواج پیش نیاز است

نسیم ادبی:به شناخت پیش از ازدواج معتقدم؛ البته می دانم همه چیز را نمی توان تا قبل از رفتن زیر یک سقف رفتن در مورد طرف مقابل فهمید چون تا وقتی شما زیر یک سقف نرفته اید فرصتی برای آنکه خودتان را به صورت کامل ابراز کنید و نشان دهید پیدا نمی کنید اما قطعا شناخت پیش از ازدواج بسیار موثر است چون دوطرف می توانند با علایق و سلایق هم آشنا شوند و روحیات یکدیگر را تا حدی بشناسند که خیلی مهم است.

ابراهیم اثباتی:آشنایی پیش از ازدواج مثل دروس پیش نیاز دانشگاه است. یک سری دروس را می گذرانید و دانستن در مورد آنها باعث می شود برای درس های بعدی کمتر در چالش بیفتید. یک سری شناخت و سبک و سنگین کردن ها در این دوران به وجود می آید که می تواند در زندگی تان به کمک شما بیاید. درواقع تجربه هایی که دو طرف در این دوران کسب می کنند به زمانی که زیر یک سقف می روند کمک می کند تا از خواسته و روحیات هم شناخت بیشتری داشته باشند و در نهایت به درک درست تری از زندگی مشترک شان برسند.

آرایش و میکاپ نسیم ادبی با تاج عروسی+عکس

چرا با همسرم ازدواج کردم

نسیم ادبی:ابراهیم روحیه ای دارد که من همیشه خیلی دوست داشته ام. ایشان بسیار آدم جذابی در جمع هاست و از کمک کردن به دیگران لذت می برد. در هر جمعی حضور داشته باشد، همه دوست دارند با او صحبت و درددل کنند. حتما شما هم با شخصیت هایی که در جمع ها حضوری گرم دارند، آشنا هستید؛ ابراهیم یکی از همین آدم هاست. او به حرف های همه گوش می کند و سعی می کند تا حد توان به دیگران کمک کند. ابراهیم شخصیت بسیار حمایتگری دارد و خیلی اهل خانواده و خانواده دوست است.

از همه مهم تر اینکه ابراهیم اعتقاداتی دارد که به آنها پایبند است که این برای من خیلی جالب است. من انسان هایی را که روی عقایدشان پایبند و ثابت قدم هستند، دوست دارم و به نظرم این ویژگی خیلی اهمیت دارد. شخصا نمی توانم به آدم هایی که هیچ اعتقادی در زندگی شان ندارند و به هیچ چیزی اهمیت نمی دهند، اعتماد کنم چون فکر می کنم انسان های بی ثباتی هستند.

ابراهیم معاشرتی و خونگرم است و ما حرف های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی مان حس کردم می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم و واقعا هم از زمان آشنایی مان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته ام و هرگز احساس تنهایی نکرده ام. از همان زمان آشنایی مان هم چنین حسی را داشتم؛ اینکه می توانم با او درددل و صحبت کنم و در کنارش حس خوبی داشته باشم.

ابراهیم اثباتی:نسیم جان خیلی به من لطف دارند. من فکر می کنم ممکن است دو روح به هم برسند و نسبت به هم کشش داشته باشند. شما طبیعتا در زندگی و روابط اجتماعی تان به افراد بسیاری برخورد می کنید اما کسی را می توانید دوست داشته باشد که با حضورش به شما تلنگری بخورد و موج و هیجانی در وجودتان ایجاد شود که تداومش براساس خصوصیات و خلقیات طرف مقابل تان باشد. چنین حسی می تواند برای تان جاذبه خلق کند و به سمت آن فرد گرایش پیدا کنید.

من هرقدر بیشتر با نسیم معاشرت و رفاقت داشتم بیشتر حس می کردم او مرا از نظر عاطفی و روحی کامل می کند. هیجاناتی در روح نسیم وجود دارد که فکر می کنم اصلا دلیل موفقیتش در بازیگری هم همین هیجانات باشد. این شور و شوق و هیجان برای من که شاید سکون بیشتری دارم خیلی پرکشش بود. احساس کردم می توانیم مکمل یکدیگر باشیم و خدا را شکر باهم هماهنگ شدیم.

1875754522-parsnaz-com

دنیای موزیسین ها قشنگ است

ابراهیم اثباتی:از سال 73 به صورت حرفه ای برای تئاتر موسیقی کار می کنم. عاشق فضاهای دراماتیک هستم و تا الان برای نزدیک به 60 تئاتر موسیقی ساخته ام. یک گروه موسیقی هم به سرپرستی و آهنگ سازی خودم دارم که تا دوسال پیش «وصل یار» نام داشت ولی به تازگی نام جدیدی برای آن انتخاب کرده ایم که هنوز رسمی نشده است.

نسیم ادبی:شغل ابراهیم را خیلی دوست دارم و فکر می کنم دنیای موزیسین ها خیلی قشنگ است. دنیای آنها با دنیای ما بازیگران فرق دارد. من شاید تا قبل از ازدواجم خیلی به این تفاوت ها فکر نمی کردم اما از وقتی با ابراهیم زندگی مشترک مان را شروع کرده ایم بیشتر با حال و هوای بچه هایی که در این رشته فعالیت می کنند آشنا شده ام چون رفت و آمدم با این افراد زیاد شده است. من حتی مدتی در گروه «وصل یار» به عنوان همخوان همکاری می کردم.

کلا دنیای بچه های موزیسین با دنیای ما فرق دارد. منظورم از تفاوت این نیست که آنها بهترند یا ما؛ این تفاوت را وقتی هر دو عالم بازیگری و موسیقی را بشناسید، بهتر درک می کنید. جالب اینکه دو هنر خیلی به هم مربوطند و شاید حتی بتوان گفت بدون هم کامل نمی شوند. به نظر من هنرمندان فعال در موسیقی تودار، خوددار و آرام هستند اما بازیگران پرهیجان تر و برونگرا تر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها