کاسیانو خواهان تغییر و تصحیح برخی بندهای قرارداد

ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی برخی از مفاد قرارداد اعتراض داشت.

کاسیانو خواهان تغییر و تصحیح برخی بندهای قرارداد

به نظر می رسد پروسه جذب کاسیانو همچنان ادامه دارد. موضوع زمانی جالب می شود که دقیقا در روزی که باشگاه پرسپولیس موانع واریز پول رضایت نامه باشگاه ویزلا را مرتفع کرد و در هماهنگی با مدیران این باشگاه پرتغالی اعلام کرد این مبلغ به حساب شان واریز می شود، ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی برخی از مفاد قرارداد اعتراض داشت.

بلافاصله پس از این ایمیل، نامه ای نیز از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس رسید که تاکید داشت پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی های این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس مرتفع کرده و پس از جلب رضایت او، مبلغ رضایتنامه را واریز کنند.

همین موضوع باعث شد طی امروز و دیروز مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال مرتفع کردن نگرانی های این مهاجم برزیلی باشند و به برخی اعتراض هایی که روی برخی بندهای قرارداد داشته، پاسخ دهند.

گویا نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل هایی که از داخل ایران و برخی ایجنت ها دریافت کرده، نوع و چگونگی دریافت آپشن ها و همین طور به موقع دریافت کردن مبالغ قراردادش است و باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد خیال کاسیانو را از این بابت راحت کند که مشکلی بابت این بندهای مالی وجود ندارد.

گفتنی است پس از رفع این مشکلات و امضای توافق نامه سه جانبه بین این بازیکن، باشگاه مقصد و باشگاه مبدا، توسط کاسیانو، باشگاه پرسپولیس سیصد هزار دلار را به حساب ویزلا واریز خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس بلافاصله با راهکاری که در نظر گرفته پول رضایت نامه این بازیکن را به حساب باشگاه ویزلا واریز خواهد کرد. مدیران پرسپولیس پیش بینی می کنند تا آخر هفته این پول واریز شده و کاسیانو نیز بلافاصله با دریافت مجوز از باشگاه ویزلا، راهی تهران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها