کنعانی‌زادگان: بایکنان جدید پرسپولیس همگی امتحان پس داده هستند

دست آقا یحیی و آقای درویش درد نکند. من الان هوادار تیم پرسپولیس هستم و خوشحالم بازیکنان ملی پوش، با تجربه و بزرگی خریداری شده اند.

کنعانی‌زادگان:  بایکنان جدید پرسپولیس همگی امتحان پس داده هستند

در خبرها آمده بود محمدحسین کنعانی‌زادگان نصف طلب خودش از باشگاه پرسپولیس را به این تیم بخشید. پس از رسانه‌ای شدن این خبر گمانه زنی‌ها آغاز شد. گفته می‌شود محمدحسین کنعانی‌زادگان حدود ۲ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب داشته و نصف آن یعنی یک میلیارد تومان را به دلیل مشکلات مالی این باشگاه بخشیده است.

 

این روزها بحث بخشیدن طلب خودت به پرسپولیس مطرح شده است. این طلب چقدر بوده که نصف آن را بخشیده‌ای؟

اصلا دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. باید ببخشید!

چرا؟ چه اشکالی دارد که مردم و هواداران پرسپولیس بدانند چقدر از طلبت را بخشیدی؟

من محمدحسین کنعانی‌زادگان حالا حالاها به تیم پرسپولیس بدهکارم! نمی‌خواهم راجع به یک کار معمولی و وظیفه خودم صحبت کنم چون اصلا چیز خاصی نبوده است.

بسیارخوب، با شجاع خلیل‌زاده هم دوباره همبازی شدی. قرار است الاهلی امسال کلی کلین شیت کند؟

اولا خوشحالم که شجاع دوست خوبم را این فصل کنار خودم می‌بینم. کلین شیت هم یک کار تیمی‌است و به یک یا دو بازیکن خیلی ربطی ندارد اما با این حال الاهلی امسال برنامه‌های ویژه ای دارد که خرید شجاع خلیل‌زاده هم در همین راستا بوده است.

هر دو با شماره‌هایی قرار است در الاهلی بازی کنید که در پرسپولیس می‌پوشیدید؟

شجاع به پیراهن شماره ۳ علاقمند است و من هم عدد ۶ را دوست دارم. حالا در الاهلی هم انتخاب ما همین بوده است. امیدوارم به همراه شجاع و سایر همبازیان خود فصل خوب و خاطره انگیزی را سپری کنیم.

هماهنگی تو و شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس خیلی به موفقیت خط دفاع تیم ملی کمک کرد. اینکه دوباره همبازی شده اید چقدر بیشتر به تیم ملی کمک می‌کند؟

بله، من و شجاع خلیل‌زاده از قبل و زمان پرسپولیس هماهنگ بوده و هستیم. حالا در الاهلی بیشتر کنار هم بازی می‌کنیم و امیدوارم هر زمانی دعوت شدیم یا کنار هم در تیم ایران بازی کردیم سربلند و موفق باشیم. اسم تیم ملی آمد و زمانی هم تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده است. خواهش همه ما این است که به تیم ملی بیشتر کمک شود. همه باید در یک کار ملی دست به دست هم داده و به کمک تیم ملی بشتابند.

یکسری مشکلات مثل بازی‌های دوستانه یا امکانات و ... وجود دارد. با این اوصاف آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند؟

صعود از گروه خود در جام جهانی یک هدف عالی و مهم است. تمامی بچه‌های ملی پوش هر روز با این فکرزندگی می‌کنند اما برای رسیدن به این مهم باید همه جوره از تیم ملی حمایت کرد. باید کار کرد و امکانات لازم را در اختیار تیم ملی گذاشت و بعد توقع داشت.

روزی در حمایت از دراگان اسکوچیچ مصاحبه کردی و گفتی که سرمربی کروات تیم ملی روزی ۲۵ ساعت کار می‌کند. پس از شکست در بازی دوستانه با الجزایر بار دیگر انتقادات از اسکوچیچ آغاز و حتی عنوان شد احتمال برکناری اش وجود دارد. نظر تو چیست؟

این حرف‌ها قشنگ نیست. آقای اسکوچیچ یک مربی با دانش و بی ادعاست. اهل هیاهو نیست و کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. توانایی خودش را به همراه بچه‌های ملی پوش در مقدماتی جام جهانی نشان داد. بنابراین نباید با چنین صحبت‌هایی او را تحت فشار قرار داد. باید از سرمربی تیم ملی حمایت کرد تا در آرامش کامل به کارش ادامه دهد.

برگردیم به پرسپولیس! امسال پرسپولیس خریدهای بزرگی داشته و چند بازیکن ملی پوش خرید. در این رابطه صحبتی نداری؟

دست آقا یحیی و آقای درویش درد نکند. من الان هوادار تیم پرسپولیس هستم و خوشحالم بازیکنان ملی پوش، با تجربه و بزرگی خریداری شده اند. تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد و بازیکنانی هم که جذب شده اند همگی امتحان پس داده هستند. هواداران پرسپولیس دوست دارند امسال دوباره بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند و آن ۵ سال رؤیایی تکرار شود. قهرمان شدن مستلزم داشتن چنین بازیکنانی است.

حالا با همه این تفاسیر به نظر خودت شانس کدام تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم بیشتر است؟

معلوم است دیگر، پرسپولیس!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها