گاف بزرگ مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات!

مدیران پرسپولیس در حالی رضایتنامه حامد لک را به‌شکل رایگان در اختیار دروازه‌بان جدید مس رفسنجان قرار دادند که حالا برای جذب بازیکن تیم رفسنجانی دچار مشکل شدند.

گاف بزرگ مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات!

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل بسیار پرکار بودند. پرسپولیس که فصل قبل نتوانست قهرمان شود، دست به یک خانه تکانی اساسی زد و هم ورودی‌های زیادی داشت و هم بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند.

یکی از بازیکنانی که از جمع پرسپولیس جدا شد، حامد لک بود. مدیران پرسپولیس در حالی رضایتنامه حامد لک را به‌شکل رایگان در اختیار دروازه‌بان جدید مس رفسنجان قرار دادند که حالا برای جذب بازیکن تیم رفسنجانی دچار مشکل شدند.

پرسپولیس که در پست هافبک دفاعی دچار مشکل است و نیاز به بازیکن جدید دارد، خواستار جذب مهدی حسینی، هافبک میانی مس شده‌ اما این باشگاه حاضر به صدور رضایتنامه بازیکنش نیست. همین موضوع باعث شده پرسپولیسی‌ها متوجه شوند چقدر در مورد صدور رایگان رضایتنامه دروازه‌بان خود که حالا عضو تیم مس رفسنجان است، اشتباه کرده‌اند!

با توجه به قراردادی که لک با پرسپولیس داشت، این باشگاه می‌توانست از لک بخواهد تا تیم آینده‌اش را معرفی کرده و بعد درمورد صدور رضایتنامه در ازای دریافت مبلغی یا تعویض با بازیکنی تصمیم‌گیری و اقدام کند. اشتباه بزرگ مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شد تا این تیم در این موضوع ضرر کند و نتواند بازیکن دلخواه سرمربی تیمش را جذب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها