آزمون: همگروهی با آمریکا؟ مشکلی بین ما فوتبالیست‌ها وجود ندارد

فقط زمانی که به شهرم می‌روم، می‌خواهم با خانواده و اسب‌ها وقت بگذارنم.

آزمون: همگروهی با آمریکا؟ مشکلی بین ما فوتبالیست‌ها وجود ندارد

مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به همگروهی با آمریکا، انگلیس و ولز گفت: به همه بازیکنان احترام می‌گذاریم و مشکلی بین ما فوتبالیست‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بایرلورکوزن، درباره علاقه خود به اسب‌ها و مسابقات آنها اظهار داشت: پس از اینکه به دنیا آمدم، ابتدا مادر و پدرم و سپس اسب‌ها را دیدم! پیش از بازی‌ها همیشه فیلم‌هایی از اسب‌های خودم را تماشا می‌کنم و اگر خانواده و دوستانم فیلمی از آنها به من ارسال نکنند، دیوانه می‌شوم.

وی با بیان اینکه در 17 سالگی برای اولین بار اسب خرید، تصریح کرد: گاهی اسامی اسب‌هایم را فراموش می‌کنم. پس از خداحافظی با فوتبال نمی‌خواهم مربی یا مدیر شوم و دوست دارم برای اسب‌ها وقت بیشتری بگذارم.

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن با اشاره به پیشینه خود در رشته والیبال خاطرنشان کرد: عملکرد خوبی در والیبال داشتم اما همه به من می‌گفتند فوتبال را انتخاب کنم. وقتی بهترین گلزن یک تورنمنت بین‌المللی شدم و از روسیه پیشنهاد دریافت کردم، مسیرم مشخص شد. از پدر، مادر، دوستان و اسب‌هایم دور شدم و این شرایط برای من دشوار بود. تنها بودم اما من ایرانی هستم و نمی‌ترسم.

آزمون که سال‌ها در روسیه زندگی می‌کرد، در خصوص جنگ این کشور با اوکراین گفت: در روسیه احساس راحتی می‌کردم و مردم رفتار خوبی با من داشتند. سیاستمدار نیستم و نمی‌خواهم درباره جنگ صحبت کنم. با این حال به‌ عنوان یک انسان می‌گویم نباید هیچ جنگی در جهان رخ دهد.

وی در مورد شروع سخت کارش در تیم بایرلورکوزن بیان کرد: پس از دیدار با کلن بسیار ناامید شده بودم و می‌دانستم این بازی چقدر برای باشگاه و هواداران مهم است. تمام تلاشم را می‌کنم تا فصل آینده موفق باشیم. در باشگاه همه خیلی خوب از من استقبال کردند و دوران خوشی را با تیم می‌گذرانیم؛ به‌ویژه در مکزیک. می‌خواهم در دفاع یا حمله به تیم کمک کنم و می‌توانم فصل آینده عملکرد بسیار بهتری به نمایش بگذارم. امیدوارم فصل را بسیار خوب آغاز کنم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص گروه سیاسی ایران در جام جهانی 2022 قطر و همگروهی با انگلیس، آمریکا و ولز عنوان کرد: به همه بازیکنان احترام می‌گذاریم و مشکلی بین ما فوتبالیست‌ها وجود ندارد. باید مسائل سیاسی را به سیاستمداران بسپاریم و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. همه ما متحد هستیم تا حداقل یک مرحله در جام جهانی صعود کنیم.

آزمون درباره زندگی خود در ایران با وجود بهره بردن از پدر و مادری  ترکمن اظهار داشت: ترکمن‌های زیادی در شمال ایران زندگی می‌کنند. ما ترکمن‌تبار هستیم، اما به ایرانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم. ایرانیان فوتبال را دوست دارند و بسیار پرشور هستند. در هر بازی خانگی، پرچم‌های زیادی از ایران می‌بینم و ایرانیان اغلب با من صحبت می‌کنند. این موضوع مرا خوشحال می‌کند. فقط زمانی که به شهرم می‌روم، می‌خواهم با خانواده و اسب‌ها وقت بگذارنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها