طاهری: من هم نمی‌دانستم که مجیدی می‌خواهد برود

هر مدیرعامل دیگری جای آجورلو بود،کارهایش را در بوق و کرنا می‌کرد.

طاهری: من هم نمی‌دانستم که مجیدی می‌خواهد برود

سرپرست استقلال می‌گوید قبل از جشن قهرمانی، اعضای باشگاه از تصمیم مجیدی برای جدایی اطلاع نداشته‌اند

بیژن طاهری  در خصوص وضعیت این باشگاه و اعتراض هواداران به عدم انتخاب سرمربى اظهار داشت: آجورلو بر خلاف مدیران قبلی اهل سر و صدا نیست و موضوعات را در بوق و کرنا نمی‌کند که چه کارهایی انجام داده اما مایی که درون تیم بودیم،خبر داریم که او چقدر برای تیم خوب بود و با مدیریت خوب خودش به استقلال کمک کرد تا قهرمان شود.

طاهری در ادامه افزود: فصل قبل که از بازی‌های آسیایی برگشتیم، بدون زمین بودیم و امکانات نداشتیم. هر کدام از بازیکنان هم به هر حال مشکلات خودشان را داشتند اما آجورلو بدون جار و جنجال یکی یکی مشکلات را حل کرد و آرامشی که به استقلال داد باعث شد تا تیم در شرایط خوبی خود را برای قهرمانی آماده کند. او الان هم با سعه صدر و سکوت کار خودش را انجام می‌دهد و همین سکوتش باعث شده تا کارهایش به چشم نیاید.

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: هر مدیرعامل دیگری جای آجورلو بود،کارهایش را در بوق و کرنا می‌کرد. الان هم می‌گویم منتظر اتفاقات خوب در استقلال باشید. با شناختی که من از آجورلو دارم، می‌دانم تیم خوبی را می‌بندد و استقلال فصل خوبی را در پیش خواهد داشت. به امید خدا اتفاق های خوبی برای استقلال در حال انجام است و طبق هماهنگی‌ها قرار است تا هفته آینده مربی انتخاب شود.
طاهری همچنین در خصوص انتقاد عده‌ای از هواداران استقلال مبنی بر این که چرا این باشگاه پیش از رفتن مجیدی، با مربی دیگری وارد مذاکره نشده بود، گفت: خود من که سرپرست تیم بودم اطلاع نداشتم مجیدی قرار است از تیم جدا شود‌. واقعا من بعد از بیانیه مجیدی متوجه شدم که او به امارات می‌رود و به همین دلیل هم فکر می‌کنم باشگاه هم در این زمینه اطلاعی نداشته است. مجیدی به ما نگفته بود که می‌خواهد جدا شود و حتی من بعد از قهرمانی که مجیدی گریه می‌کرد، تصور مى‌کردم گریه‌های او از سر شادی قهرمانی بوده و فکرش را نمی‌کردم که بخواهد به امارات برو‌د.به هر حال فکر می‌کنم باشگاه هم از رفتن او اطلاع نداشته، الان هم باید اجازه بدهیم تا مربی خوبی جذب تیم شود.
طاهری در پایان گفت: آجورلو نشان داده در مدیریت کارش را بلد است و در سکوت تیم خوبی را خواهد بست. او مدیری است که سال‌ها در این فوتبال کار کرده، مربیان زیادى را جذب کرده و این کار را به‌خوبى مى‌شناسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها