سباستین فتل: مسیرهای گرندپری مجارستان برای ماشین‌های مدرن فرمول‌یک بسیار دشوار است

سباستین فتل، راننده تیم فراری ارزیابی خود از مرحله دوازدهم فرمول‌یک در مجارستان را مطرح کرد.

سباستین فتل: مسیرهای گرندپری مجارستان برای ماشین‌های مدرن فرمول‌یک بسیار دشوار است

به نقل از سرویس رسانه‌ای تیم فراری، سباستین فتل اظهار داشت: از نظر فنی مسیرهای گرندپری مجارستان برای ماشین‌های فرمول‌یک بسیار دشوار خواهد بود زیرا مسیرهای طولانی مستقیم که راننده بتواند پس از فراوانی چرخش‌ها نفسی بکشد وجود ندارند.

راننده تیم فراری افزود: پس از هر چرخشی باید مهیای چرخش بعدی ماشین باشیم و این کار نیازمند تداوم کار با فرمان و پدال گاز است، البته تابستان مجارستان نیز بسیار داغ است و فضای داخل ماشین بسیار غیرقابل تحمل می‌شود. اگر هوای خشک و دارای گردوغبار باشد باعث اشتباه راننده در  گرفتن ترمز و حرکت دوباره خواهد شد. این اشتباهات منجر به از دست رفتن زمان می‌شوند و این اتفاق همان چیزی است که راننده‌های دیگر منتظرش خواهند بود. به‌طور کلی باید بگویم مسیرهای گرندپری مجارستان هیچ ضمانتی برای موفقیت شما نمی‌دهند.

در رده‌بندی کلی فرمول‌یک لوییس همیلتون با 223 امتیاز صدرنشین است، والتری بوتاس با 184 امتیاز در رده دوم قرار دارد و مکس ورستاپن، راننده تیم ردبول با 162 امتیاز سوم است. تک‌امتیاز ویژه سریع‌ترین دور نیز به ورستاپن رسید. 

همچنین در رده‌بندی رانندگان نیز تیم مرسدس با 407 امتیاز صدرنشین است، فراری با 261 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ردبول هم با 217 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها