اصلاً کاری به تیم رقیب و فاصله امتیازی‌مان نداریم

عبدی: فقط یک مأموریت داریم؛ بردن 6 بازی پایانی

زانویم کمی درد داشت اما چیز خیلی مهمی نبود و خدا را شکر مصدومیت نگران کننده‌ای نداشتم.

عبدی: فقط یک مأموریت داریم؛ بردن 6 بازی پایانی
مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس این روزها جدا از تمرینات تیمی، به طور جداگانه به تمرین انفرادی هم می‌پردازد. او که مانند بقیه هواداران تیمش به خاطر از دست دادن جام حذفی ناراحت است، به سوالات پاسخ می‌دهد.
 
گفته شد برای زانویت مشکلی پیش آمده!
 نه مشکل خاصی نبود. زانویم کمی درد داشت اما چیز خیلی مهمی نبود و خدا را شکر مصدومیت نگران کننده‌ای نداشتم. فقط نیاز دارم که بیشتر تمرین کنم و وزنه بزنم و عضله‌ای که کمی ضعیف شده را تقویت کنم.
 
تمرین اختصاصی هم انجام می‌دهی؟
 بله جدا از تمرین تیمی که دارم، خودم هم سعی می‌کنم تمرینات جداگانه‌ای داشته باشم تا به لحاظ بدنی در فرم خوبی قرار داشته باشم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشم را انجام می‌دهم.
 
چرا مقابل آلومینیوم یک فرصت گلزنی را از دست دادی؟
 من همیشه تابع تصمیم کادر فنی هستم و به آن احترام می‌گذارم. در دیدار مقابل تیم اراکی هم در 20 دقیقه پایانی به میدان رفتم و باور کنید همه تلاشم را هم در دقایقی که در زمین بودم انجام دادم. در آن صحنه هم توپ خوب روی پایم جفت و جور نشد و متأسفانه از دست رفت. خودم هم خیلی افسوس آن صحنه را خوردم.
 
هواداران‌تان روی قهرمانی جام حذفی حساب خاصی باز کرده بودند اما چرا در حضور آنها آن فرصت خوب را مقابل آلومینیوم از دست دادید؟!
 فوتبال روی بد خودش را مقابل تیم اراکی به ما نشان داد. گل‌های غافلگیر‌کننده‌ای را دریافت کردیم و چند فرصت‌مان هم از دست رفت تا در دیداری که اصلاً مستحق شکست نبودیم باخت بد و تلخی را متحمل شویم. شرمنده هواداران‌مان شدیم.
 
با از دست دادن جام حذفی حالا فقط شانس موفقیت در لیگ را پیش رو دارید که در آن جام هم شش امتیاز از رقیب سنتی‌تان عقب هستید!
 6 بازی و 6 فینال تا پایان فصل پیش رو داریم. بازی‌هایی که باید نهایت تلاش‌مان را انجام ‌دهیم تا ان‌شاءالله همه امتیازات ممکن را کسب کنیم. کاری هم به تیم دیگری نداریم و حواس‌مان فقط به تیم خودمان است تا با بهره بردن از فرصتی که در اختیار داریم ان‌شاءالله با موفقیت در لیگ به نوعی جبران مافات جام حذفی را هم انجام داده باشیم.
 
پرسپولیس در نتایجش به نوعی نوسان داشته. مسأله‌ای که امیدها را در خصوص پرسپولیس تا حدودی برای هواداران پرسپولیس کمرنگ ساخته!
 هر تیمی دوره افتی دارد و از شانس بد ما این دوره هم برای ما با بازی‌های نیم فصل دوم‌مان متقارن شد اما با صحبت‌هایی که انجام شده و با توجه به شرایط‌مان قصد داریم اتفاقات گذشته را در ذهن‌مان پاک کنیم. هر چه بوده تمام شده و فقط می‌دانیم که شش بازی پیش رو داریم و باید در تمامی آنها پیروز شویم؛ نکته مهمی که اطمینان دارم از عهده آن برمی‌آییم و ان‌شاءالله محکم‌تر و راسخ‌تر از همیشه برای رسیدن به آن مصصم‌تر از هر مقطعی تلاش خواهیم کرد تا به امید خدا و دعای خیر هواداران‌مان و حمایت آنها باز هم به موفقیت بزرگ دیگری برسیم.
 
بعضی از کارشناسان معتقدند که استقلال در سه بازی سخت خارج از خانه‌اش مقابل فولاد و سپاهان و مس رفسنجان امتیازات زیادی را از دست خواهد داد و این مهم را برای تیم پرسپولیس بهترین شانس برای قهرمانی می‌دانند.
 ما کاری به تیم رقیب نداریم و در فوتبال یاد گرفته‌ایم کار خودمان را به نحو احسن انجام دهیم، از همین‌ رو فقط و فقط به مأموریت اصلی خودمان فکر می‌کنیم. باید شش بازی باقی‌مانده‌مان را ببریم و ان‌شاءالله فصل را به بهترین شکل ممکن برای خودمان و هواداران‌مان تمام کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها