با یک گل بهترین بازیکن زمین شدم

صیادمنش: شادی گلم کاملاً شخصی است

می‌خواستیم شرایط خودمان را هم به لحاظ امتیازی بهتر کنیم که خدا را شکر به همه این مسائلی که گفتم رسیدیم.

صیادمنش: شادی گلم کاملاً شخصی است
مالک باشگاه هال سیتی آنقدر از بازی اللهیار صیادمنش خوشش آمده که به او لقب محمد صلاح جدید را داده است. ستاره فوتبال مصر و باشگاه لیورپول. اللهیار که نقش پررنگی را در پیروزی تیمش مقابل کاردیف بازی کرد یک گل هم در این بازی به ثمر رساند تا صاف برود و بیفتد در دل هواداران. او که بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت از این شب رؤیایی حرف می‌زند.
 
 
تبریک؛ اولین گلت را برای تیم هال سیتی زدی.
ممنون و متشکر. بله لطف خدا شامل حالم شد و خیلی خوشحالم که با گلزنی هواداران و مربی تیم‌مان را خوشحال کردم.
 
شادی گلت هم خیلی خاص بود. برایش برنامه‌ریزی کرده بودی؟
بله دستم را مقابل چشمم گرفتم و در واقع این گونه شادی کردم. شادی گلی که کاملاً شخصی بود.
 
در بازی سختی هم به پیروزی رسیدید.
بله کاردیف تیم خوبی بود و در جدول هم نسبت به تیم ما در رده بالاتری قرار داشت اما ما هم در زمین خودمان بازی می‌کردیم. به همین دلیل فقط به پیروزی و خوشحال کردن هواداران فکر می‌کردیم. می‌خواستیم شرایط خودمان را هم به لحاظ امتیازی بهتر کنیم که خدا را شکر به همه این مسائلی که گفتم رسیدیم.
 
عنوان بهترین بازیکن زمین را هم کسب کردی؟
بله خدا را شکر به‌دلیل بازی خوبم کارشناسان من را به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند که این مسأله هم بعد از گلزنی موجب خوشحالی زیاد من شد و شادی‌ام را دو چندان کرد. جایزه‌ام هم بسیار زیبا و به لحاظ معنوی بسیار با ارزش بود که حتماً آن را برای خودم حفظ خواهم کرد چون یادآور خاطرات خوب بازی‌ام با پیراهن تیم هال سیتی مقابل تیم کاردیف است.
 
در دقیقه 70 تعویض شدی. از تعویضت ناراحت نشدی؟
نه ناراحت نشدم چون من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و همیشه تابع نظر سرمربی و کادر فنی. از سوی دیگر شرایط تیم و مربی‌ام را خوب درک می‌کنم چون ما امروز هم بازی سخت و حساسی با تیم میلوال داریم. تیمی که در وسط جدول است و چند پله از ما بالاتر. به همین دلیل مربی‌مان من را در دقیقه 70 تعویض کرد که به نوعی برای بازی امشب آماده باشم.
 
گویا طرفداران به‌شدت از گلی که زدی راضی هستند و کامنت‌های زیادی را برایت فرستاده‌اند؟
بله هواداران که همیشه به من لطف داشتند و پشتوانه بزرگی به لحاظ روحی برای من محسوب می‌شوند. یک جورهایی قوت قلب هستند. جدا از انگیزه‌های بالایی که خودم دارم عامل مضاعفی برای بالا رفتن و بیشتر شدن انگیزه‌ام برای موفقیت بیشتر هستند. خودم فکر می‌کنم که گلم زمینه ساز گل‌های بعدی و موفقیت‌های بزرگتری در فوتبال انگلیس و ادامه فوتبال حرفه‌ای‌ام باشد.
 
شرایط تیم‌تان کمی خطرناک است. نگران سقوط نیستی؟
درست است که ما در رده نوزدهم هستیم اما با توجه به بیست و چهار تیمی بودن جدول مسابقات، تیم ما به جهت فاصله زیاد امتیازی که با تیم رده 21 جدول دارد قطعاً با توجه به تعداد بازی‌های باقی مانده سقوط نخواهد کرد. ان‌شاءالله طبق هدف‌گذاری سال بعد هم با ارائه بازی‌های قوی به لیگ برتر انگلیس صعود خواهیم کرد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها