تراکتور با این جایگاه غریبه است

مسلمی‌پور: برای شکست دادن مس هم‌قسم شده بودیم

از زمانی که آقای ساغلام آمده شرایط تیم بهتر شده است، ولی مهم این است که بتوانیم در شش بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم.

مسلمی‌پور: برای شکست دادن مس هم‌قسم شده بودیم

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور گفت، تیمش با این جایگاهی که در آن قرار گرفته غریبه است و ابراز امیدواری کرد در شش بازی پایانی خودشان را در جدول بالا بکشند.

محمد مسلمی‌پور درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما بعد از عدم پیروزی در 13 بازی محکوم به شکست دادن مس بودیم و برای رسیدن به این مهم هم‌قسم شدیم. خدا را شکر که بعد از دو سال و چند ماه هواداران تراکتور هم به ورزشگاه برگشتند و از حمایت آنها انرژی گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا تراکتور در این فصل نتایج بدی گرفته است؟»، تصریح کرد: از ابتدای فصل برای تیم حاشیه درست شد و چند بار هم مربی تغییر کرد. این اتفاقات اصلاً خوب نبود. در ضمن تیم ما با این جایگاهی که در آن قرار گرفته غریبه است و امیدوارم در شش بازی پایانی خودمان را در جدول بالا بکشیم و نتایجی بگیریم که هواداران را خوشحال کنیم. از زمانی که آقای ساغلام آمده شرایط تیم بهتر شده است، ولی مهم این است که بتوانیم در شش بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم.

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور در مورد بازگشت خود به میادین هم اظهار داشت: من در بازی با نساجی از ناحیه کتف مصدوم شدم و در نهایت هم جراحی کردم. حدود و ماه از میادین دور بودم، ولی خوشبختانه دوباره برگشتم و این موضوع هم با برد تیم همراه شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها