رضاییان حرکت جالبی نکرد

محمدزاده: توپ به دستم خورد ولی پنالتی نبود

همان پنالتی نادرست کار ما را سخت کرد، ولی خدا را شکر در نهایت بازی را بردیم و صعود کردیم.

محمدزاده: توپ به دستم خورد ولی پنالتی نبود

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس توپ به دستش خورده، اما پنالتی نبوده است.

وحید محمدزاده  درباره برد تیمش برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر که برابر تیم پرقدرت پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم و کامبک خوبی زدیم. خیلی کم پیش می‌آید که پرسپولیس از تیمی جلو بیفتد و در نهایت شکست بخورد، ولی ما موفق به انجام این کار شدیم. این برد در ورزشگاه آزادی خیلی چسبید هر چند که باید بگویم پرسپولیس تیم پرقدرتی است.

وی در مورد درگیری لفظی‌اش با رامین رضاییان تصریح کرد: من با رامین دوست هستم. در یک صحنه او تصور کرد که بازیکن ما بی‌جهت خودش را زمین انداخته است، ولی اینطور نبود. رضاییان ساک پزشکی تیم را به سمت دیگری انداخت که این حرکت جالب نبود و من هم ناراحت شدم. البته مسئله خاصی پیش نیامد.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که «چرا خودش ضربه پنالتی را نزد؟»، تصریح کرد: پنالتی‌زن اول تیم ما میثم مجیدی است که تعویض شده بود. من اگر پنالتی را می‌زدم تبدیل به گل می‌شد، اما تصمیم کادر فنی این بود که آزادی پنالتی را بزند، اما متأسفانه گل نشد. با این حال او دو گل برای تیم زد و روز موفقی داشت.

مدافع آلومینیوم اراک راجع به صحنه جنجالی دقایق پایانی بازی و اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند توپ به دست این بازیکن برخورد کرده است، خاطرنشان کرد: در ویدئوها و عکس‌ها نشان داده می‌شود که توپ به دست من خورد و این اتفاق هم رخ داد، ولی اگر دقت کنید من به بازیکن پرسپولیس چسبیده بودم و صورتم به سمت دیگری بود به همین دلیل آن صحنه اصلاً پنالتی نبود. خیلی‌ها در مورد این صحنه صحبت می‌کنند، اما حرف از آن پنالتی که برای پرسپولیس گرفتند، نمی‌شود. همان پنالتی نادرست کار ما را سخت کرد، ولی خدا را شکر در نهایت بازی را بردیم و صعود کردیم.

محمدزاده درباره بازی بعدی تیمش برابر خلیج فارس ماهشهر گفت: از چنین تیم‌هایی بیشتر از تیم‌های لیگ برتری می‌ترسم. ما نباید آنها را دست‌کم بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها