عباسیان: بچه‌ها بیشتر تمرکز داشتند، پاس گل‌هایم به عدد ۹ رسیده بود

عباسیان: بچه‌ها بیشتر تمرکز داشتند، پاس گل‌هایم به عدد ۹ رسیده بود

هافبک تیم فوتبال هوادار مدعی است، اگر بازیکنان این تیم از پاس‌های او بهتر استفاده می‌کردند، در حال حاضر آمار خوبی از لحاظ تعداد پاس گل داشت.

معین عباسیان با اشاره به روند مثبت تیمش در نیم‌‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر در چند بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم و در آخرین بازی هم پرسپولیس را متوقف کردیم. تیم ما در نیم‌فصل دوم شکست نخورده و هدف ما این است که این روند خوب را ادامه داده و در پایان لیگ رتبه‌ای به دست بیاوریم که همه از آن راضی باشیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار که در فصل جاری جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده است، راجع به عملکردش در لیگ امسال تصریح کرد: امسال برای من سال خوبی بود و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. البته اگر بچه‌ها از پاس‌های من به خوبی استفاده می‌کردند آمار پاس گل‌هایم بیشتر از چهار بود و این عدد به 9 پاس گل می‌رسید. متأسفانه در گل کردن موقعیت‌ها کمی بدشانس بودیم، ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری از خودم به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد هم گفت: اعتقاد من این است که با حذف استقلال در جام حذفی، شرایط قهرمانی در لیگ پیچیده شد و این یک شوک بزرگ بود که به استقلال وارد شد. فکر می‌کنم اولین بازی بعد از تعطیلی لیگ، برای هر دو تیم مهم است و باید دید استقلال و پرسپولیس برابر سپاهان و پیکان چه نتیجه‌ای می‌گیرند. من فکر می‌کنم اگر استقلال موفق به شکست سپاهان شود قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اگر استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس بازی را ببرد، آن وقت پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود سخت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها