زد و خورد در بالای جدول زیر سایه سرخابی ها

8 دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول روز شنبه برگزار می شود و مسابقات این هفته زیر سایه نبرد استقلال و پرسپولیس با حریفانشان قرار دارد.

زد و خورد در بالای جدول زیر سایه سرخابی ها

8 دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول همزمان با مسابقات حساس هفته دوازدهم لیگ برتر شده و در واقع این بازی ها زیر سایه حساسیت بازی های سپاهان و استقلال و پرسپولیس  و نساجی قرار می گیرد. با این حال این مساله ذره ای از حساسیت مسابقات این هفته را کم نمی کند.

گل ریحان البرز تیمی که با یک بازی بیشتر صدرنشین مسابقات است به مصاف استقلال خوزستان می رود. آبی پوشان اهوازی روند مثبتی را آغاز کرده اند و حریف سختی برای صدرنشین مسابقات خواهند بود. 

نود ارومیه تیم دوم جدول در جام حذفی 120 دقیقه با تراکتورتبریز بازی کرد ودر ضربات پنالتی حذف شد اکنون این تیم خسته باید به مصاف تیم بادران تهران که دررده پنجم است خواهد رفت.  خستگی مشکل اصلی ارومیه ای ها خواهدبود. بادران هم با استراحت کافی به میدان می آید.

حساس ترین بازی در شیراز بین دو تیم فجرسپاسی و مس رفسنجان برگزار می شود تیم های رده سوم و چهارم جدول که جز مدعیان اصلی صعود هستند. نتیجه این بازی می تواند تا حدی معادلات بالانشینان جدول را تغییر بدهد. 

ملوان هم به مصاف تیم آلومینیوم اراک رده ششمی خواهد رفت. ملوان با وجود برد هفته گذشته هنوز در رده هفدهم جدول قرار دارد. آلومینیوم کار سختی در انزلی دارد زیرا ملوان به دنبال جدا شدن از قعر جدول است. 

مس کرمان رده هفتمی به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت که روی پله دهم ایستاده است. البته دو تیم از نظر مالی و امکاناتی قابل مقایسه نیستند و مس کرمان با شرایطی که دارد همه انتظار داشتند در جمع مدعیان باشد.

خوشه طلایی رده نهمی به مصاف سپیدرود رشت می رود تیمی که بعد از سه باخت متوالی علی نظر محمدی را کنار گذاشت تا نادر دست نشان هدایتش را برعهده بگیرد.

سرخپوشان پاکدشت با  رایکا بابل و آرمان گهر هم با قشقایی شیراز بازی دارند. نتایج این  دو تیم برای تیم های میانه جدول اهمیت دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها