برد نساجی مهمتر از گل زدن من است

اسلامی: استقلال هم نقطه ضعف دارد

امیدوارم در جام حذفی آنها را شکست داده و راهی نیمه نهایی شویم.

اسلامی: استقلال هم نقطه ضعف دارد

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد آنها می‌توانند با شکست دادن استقلال راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.

کریم اسلامی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: وضعیت تیم ما خوب است و بعد از بازی با فولاد تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم تا آماده این بازی شویم. در بازی با فولاد چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و برای بازی با استقلال هم آقامسعود (شجاعی) محروم است و یکی دو بازیکن هم مصدوم هستند که آنها را در اختیار نداریم. با این حال امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد شکست‌ناپذیری استقلال در فصل جاری هم خاطر نشان کرد: استقلال انسجام تیمی خوبی دارد و اولویت این تیم گل نخوردن است. آنها اصل را بر گل نخوردن گذاشته‌اند و از موقعیت‌ها هم به خوبی استفاده می‌کنند. این درست است که استقلال شکستی نداشته، ولی آنها هم نقطه ضعف دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا از نقاط ضعف این تیم نهایت استفاده را ببریم. ما در دو بازی لیگ برتر به استقلال نباختیم و امیدوارم در جام حذفی آنها را شکست داده و راهی نیمه نهایی شویم.

اسلامی در خاتمه راجع به شانس گلزنی‌اش برابر استقلال اظهار داشت: پارسال هم بعد از عید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شدیم که من گل زدم، ولی بازی را باختیم. دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم، ولی برد نساجی از گل زدن من خیلی مهمتر است. فقط امیدوارم بازی را ببریم و فرقی ندارد چه کسی گل بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها