شیری: پتانسیل حذف استقلال را داریم

نساجی پتانسیل شکست دادن استقلال را دارد و امیدوارم در پایان این بازی تیمی که خوشحال است، نساجی باشد.

شیری: پتانسیل حذف استقلال را داریم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد، شاگردان ساکت الهامی پتانسیل و توانایی برتری مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دارند. 

حامد شیری درباره شرایط تیمش بعد از شکست برابر فولاد گفت: به هر حال یک طرف فوتبال باخت است و ما در روزی که چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، مقابل فولاد که انگیزه زیادی داشت، شکست خوردیم. البته گل اول فولاد آفساید بود و کمک داور در آن صحنه خوب عمل نکرد، در ادامه هم تلاش ما نتیجه نداد و متأسفانه بازی را واگذار کردیم. حالا هم خودمان را آماده بازی با استقلال در جام حذفی می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شایعه قهر و استعفای ساکت الهامی خاطر نشان کرد: برخی مواقع اخبارها به صورت درستی در رسانه‌ها منعکس نمی‌شود. به هر حال سرمربی تیم از باشگاه یا بازیکنان توقعاتی دارد و ممکن است ناراحتی‌هایی ایجاد شود، ولی آقای الهامی هیچ وقت استعفا نداده است و دیدید که در تمرین نساجی هم حاضر شد.

وی راجع به بازی تیمش برابر استقلال در جام حذفی هم اظهار داشت: طبیعتاً استقلال و پرسپولیس در این جام شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، ولی تیم‌های دیگر هم می‌خواهند شانس‌شان را امتحان کنند. ما هم تیم خوبی داریم و می‌خواهیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. ما در لیگ برتر دو بازی خوب برابر استقلال انجام دادیم و این به ما انگیزه می‌دهد که در جام حذفی هم نمایش خوبی مقابل استقلالی‌ها داشته باشیم. نساجی پتانسیل شکست دادن استقلال را دارد و امیدوارم در پایان این بازی تیمی که خوشحال است، نساجی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها