منصوری: بازی ما و استقلال جذاب و تماشایی خواهد شد

با توجه به سبک بازی هر دو تیم، فکر می‌کنم تقابل ما و استقلال یک بازی جذاب و تماشایی خواهد شد.

منصوری: بازی ما و استقلال جذاب و تماشایی خواهد شد

مدافع راست تیم فوتبال نساجی پیش‌بینی کرد دیدار پیش روی این تیم با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی جذاب و تماشایی از آب در خواهد آمد. 

مرتضی منصوری  در مورد آخرین وضعیت تیمش و اینکه آنها اولین بازی‌شان در سال جدید را با شکست پشت سر گذاشتند، گفت: متأسفانه در بازی با فولاد چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و از طرفی فولاد هم تیم منسجمی است. اگر مصدومان ما می‌رسیدند قطعاً شرایط بازی تغییر می‌کرد، ولی فوتبال همین است و خیلی مواقع اتفاقات باعث می‌شود که نتایج طور دیگری رقم بخورد. ما این بازی را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی با استقلال در جام حذفی هستیم.

وی در واکنش به استعفا و قهر الهامی عنوان کرد: استعفایی در کار نبود و سرمربی تیم‌مان در تمرینات شرکت کرد. به هر حال سرمربی هم توقعاتی دارد و وقتی تیم شکست می‌خورد ممکن است فشار زیادی روی بازیکن یا سرمربی ایجاد شود. ما واقعاً فصل سختی را سپری کردیم. هیچ تیمی پیدا نمی‌کنید که از امتیاز میزبانی محروم باشد، اما ما این فصل اصلاً در خانه بازی نکردیم. پروازهای متعدد هم بازیکنان را خسته کرد و اگر این شرایط برای تیم وجود نداشت شک نکنید که نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

مدافع راست تیم فوتبال نساجی با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: ما با تیمی روبه‌رو می‌شویم که در این فصل نتایج خوبی گرفته و شکستی هم نداشته است. ما در ورزشگاه آزادی کار سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. دوست ندارم برای استقلال کُری بخوانم، ولی هدف‌مان فقط برد است. با توجه به سبک بازی هر دو تیم، فکر می‌کنم تقابل ما و استقلال یک بازی جذاب و تماشایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها