تشریح آخرین وضعیت مصدومیت ایمانی، واسعی و دهقانی

واسعی فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی انجام می‌دهد و می‌خواهیم در اسرع وقت مصدومیتش بهبود یافته و به تمرینات بازگردد.

تشریح آخرین وضعیت مصدومیت ایمانی، واسعی و دهقانی

پزشک تیم فوتبال تراکتور آخرین وضعیت مصدومیت سه بازیکن این تیم را تشریح کرد. 

 مسعود عباس‌زاده در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم، اظهار داشت: اکبر ایمانی که پس از بازی با پدیده دچار پارگی و هماتوم عضله دو قلوی ساق پا شده بود، باید روند درمان چهار الی شش هفته را طی می‌کرد. 

وی افزود: براساس نتایج حاصل از ام آر آی کنترلی قبل بازی با مس، حجم بسیار اندکی از هماتوم باقی مانده است و مشکل جدی در عضلات ساق پای بازیکن وجود ندارد. ایمانی می‌تواند زیر نظر مربی بدنساز تمرینات انفرادی را آغاز کند و با شروع دور جدید تمرینات، با صلاح دید کادر فنی، به تمرینات گروهی اضافه شود. ایمانی در روزهای تعطیلی نیز به طور مستمر فیزیوتراپی کرده و وضعیتش خوب است.

عباس‌زاده در مورد وضعیت رضا دهقانی نیز توضیح داد: به این بازیکن که در بازی با سپاهان دچار پارگی و آسیب رباط‌ها و تاندون‌های مچ پا شده بود، به دلیل طولانی بودن روند درمان، اجازه جراحی ندادیم.

وی افزود: براساس نتایج حاصل از ام آر آی کنترلی، تمامی رباط‌های این بازیکن ترمیم یافته و نیاز به جراحی ندارد. تمرینات بدنسازی دهقانی پیش از بازی با مس آغاز شده بود و پس از چند جلسه تمرین انفرادی، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. دهقانی طی هفته اخیر در تبریز حضور داشته و فیزیوتراپی کرده است.

پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت مصدومیت سعید واسعی نیز گفت: این بازیکن حین تمرین دچار پارگی عضله دوقلوی ساق پا شد. براساس نتایج حاصل از ام آر آی، خونریزی و پارگی تأیید شد و چهار الی شش هفته طول دوره درمان این بازیکن است.

وی خاطرنشان کرد: واسعی فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی انجام می‌دهد و می‌خواهیم در اسرع وقت مصدومیتش بهبود یافته و به تمرینات بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها