مقابل استقلال باید قدر موقعیت‌ها را بدانیم

اسلامی: در جمع بهترین گلزن‌های لیگ فقط من و عبدی پنالتی نزدیم

فکر می‌کنم این بازی هم مثل بازی رفت جذاب شود و امیدوارم در نهایت اولین شکست فصل استقلال را رقم بزنیم.

اسلامی: در جمع بهترین گلزن‌های لیگ فقط من و عبدی پنالتی نزدیم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد این تیم برای موفقیت در دیدار مقابل استقلال باید قدر موقعیت‌هایش را بداند.

کریم اسلامی در مورد آخرین وضعیت تیمش بعد از تساوی بیرون از خانه برابر صنعت نفت اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و خودمان را آماده بازی با استقلال می‌کنیم. البته در بازی قبلی با صنعت نفت نمایش بسیار خوبی داشتیم و باید برنده می‌شدیم. با اینکه گرمای هوا خیلی اذیت‌مان کرد، ولی خیلی خوب فوتبال بازی کردیم، آنهم برابر تیمی که در این هفته‌ها خیلی خوب نتیجه گرفته است.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر استقلال تصریح کرد: قطعاً بازی سختی داریم و استقلال تیمی است که در این فصل شکست نخورده و رکوردهای خوبی را هم ثبت کرده است. مسئله مهم در مورد استقلال این است که آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند و کمترین گل خورده را داشته‌اند. ما با توجه به این فاکتور مثبت استقلال باید قدر موقعیت‌هایی را که نصیب‌مان می‌شود، بدانیم. فکر می‌کنم این بازی هم مثل بازی رفت جذاب شود و امیدوارم در نهایت اولین شکست فصل استقلال را رقم بزنیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر که در لیگ امسال شش گل برای تیمش به ثمر رسانده است، راجع به اینکه آیا تعداد گل‌هایش را در این فصل دو رقمی خواهد کرد، گفت: قطعاً هدفم این است که تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم، ولی این را هم باید در نظر گرفت که امسال پنالتی نزدم. در جمع بهترین گلزنان لیگ بازیکنانی مثل منشا، یامگا و پریرا پنالتی‌های زیادی زده‌اند، ولی من و مهدی عبدی پنالتی نزدیم. تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها