بادامکی: اشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر کالدرون مهاجم می‌خواهد باید باشگاه زودتر برای برطرف شدن این خواسته اقدام کند.

بادامکی: اشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند

حسین بادامکی , درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینکه این تیم پیش از شروع فصل با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند, اظهار داشت: طبیعی است که در سال‌های قبل پرسپولیس کادر فنی مشخصی داشته و همین ثبات باعث شده بود تا حتی اگر مدیریت باشگاه هم عوض می‌شد, پرسپولیس باز هم روند خودش را ادامه دهد. کادر فنی قبل شناخت خوبی از تیم و بازیکنان داشت و همچنین بازیکنان می‌دانستند که مربی‌شان از آنها چه می‌خواهد. علاوه پرسپولیس در این سال‌ها در نقل و انتقالات جابه‌جایی زیادی نداشته و همیشه ساختار تیم حفظ شده است.

وی با اشاره به حضور کالدرون در پرسپولیس تاکید کرد: زمانی که بعد از چند سال در کادر فنی تغییرات به وجود می‌آید به هر حال تیم دچار تحول می‌شود, مخصوصاً اینکه مربی, یک فرد خارجی است و از فوتبال و فرهنگ ایران نیز شناخت کافی ندارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه کالدرون نسبت به برخی مسائل در باشگاه از جمله عدم جذب مهاجم اعتراض داشته است, گفت: اینکه باشگاه تاکنون موفق نشده بازیکن جذب کند, بحثی جداست اما کالدرون بدون تحقیق پرسپولیس را انتخاب نکرده است. این تیم قهرمان ایران و فینالیست آسیاست و اینکه نتواند یک بازیکن جذب کند, خیلی غیرحرفه‌ای به نظر می‌آید. کالدرون در تمرینات و اردو‌ها از تیم شناخت پیدا کرده و نقاط ضعف تیم را پیدا کرده و درخواست جذب بازیکن داشته است، بنابراین اگر کالدرون مهاجم می‌خواهد باید این کار صورت بگیرد و باشگاه زودتر برای برطرف شدن خواسته مربی اقدام کند.

بادامکی با بیان اینکه «برای پرسپولیس در این شرایط بهتر است یک مهاجم خوب خارجی جذب شود تا یک بازیکن داخلی» عنوان کرد: در حال حاضر در داخل ایران مهاجم خیلی خوب که در حد پرسپولیس باشد و تیم نداشته باشد, وجود ندارد، بنابراین بهتر است باشگاه به سراغ گزینه‌های خوب خارجی برود.

وی راجع به انتفاداتی که به مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌شود, گفت: الان برای انتقاد از باشگاه خیلی زود است اما ما در باشگاه نیستیم و نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. شاید باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن خوب و تراز اول است که تا الان موفق نشده بازیکن بگیرد ولی به هر صورت پرسپولیس از این فضایی که از ابتدای فصل دارد, می‌تواند ضربه بخورد و بهتر است که تیم به حاشیه نرود، البته عقب افتادن مسابقات در این شرایط می‌تواند برای پرسپولیس خوب باشد و این موضوع کمک می‌کند تا با گذر زمان تیم به شرایط بهتری دست پیدا کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با شعار‌هایی که هواداران این تیم علیه مدیریت باشگاه سر می‌دهند, یادآور شد: فکر نمی‌کنم این کار از الان درست باشد. اینکه هواداران هنوز مسابقات شروع نشده علیه مدیریت یا کادر فنی شعار بدهند را من دوست ندارم, چون من در سال آخری که در پرسپولیس حضور داشتم، شاهد بودم که تیم چقدر از این حواشی ضربه خورد. با اینکه در آن سال تیم خوبی داشتیم اما این مشکلات باعث شد تا نفس تیم گرفته شود. درست است که الان هواداران ممکن است نگران باشند اما اینکه بخواهیم از الان شعار بدهیم و به تیم استرس تزریق کنیم, کل مجموعه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. امیدوارم هواداران صبور باشند و به تیم زمان بدهند تا اشتباهات گذشته دوباره تکرار نشود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها