دروغ است، تست پزشکی ندادم

کیانی: خیلی‌ها گفتند به تراکتور برنگرد

سولدو یک مربی باشخصیت و حرفه‌ای است و همه ما باید کمک کنیم تا این مربی در تراکتور موفق شود.

کیانی: خیلی‌ها گفتند به تراکتور برنگرد

امیرحسین اعظمی

مهدی کیانی پس از 3 سال دوری از تراکتور دوباره به جمع سرخ‌پوشان تبریزی برگشت. او با حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های زیادی از تراکتور جدا شد و جالب اینجا است که در این چند سال هم با وجود دوری از تراکتور، همیشه تحت حمایت هواداران و تی‌تی‌های تراکتور قرار داشت. در این چند سال هم یکی، دو بار بحث بازگشت کیانی به تبریز مطرح بود که بنا به دلایلی منتفی شد ولی او سرانجام روز یکشنبه به صورت رسمی با تراکتور قرارداد بست تا دوباره پیراهن تیم سابقش را بر تن کند، تیمی که حدود 10 سال برایش بازی کرد. کیانی به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

از اینکه به تراکتور برگشتی چه احساسی داری؟

 

از این اتفاق خیلی خوشحالم. مردم تبریز و هواداران تراکتور همیشه به من لطف داشتند و شرمنده‌ام کردند. در این چند سال که در تراکتور نبودم همیشه از آنها به نیکی یاد می‌کردم و خدا را شکر می‌کنم که این فرصت دست داد تا دوباره پیراهن تراکتور را بر تن کنم. امیدوارم برای این تیم بازیکن مثمرثمری باشم.

 

 شاید اگر برخی اتفاقات رخ نمی‌داد، همان زمانی هم تراکتور را ترک نمی‌کردی. درست است؟

 

بله، آن جدایی ناخواسته بود و به جان بچه‌هایم قسم می‌خورم که اصلا دوست نداشتم بروم. برخی حرف بردند و آوردند و اتفاقاتی رخ داد که در نهایت جدا شدم. من پارسال هم با آقای زنوزی صحبت کردم و سوءتفاهمات برطرف شد، اخیرا هم با ایشان صحبت کردم و در نهایت به تراکتور برگشتم. من با اینکه از باشگاه تراکتور طلب داشتم ولی هیچ وقت شکایت نکردم چون نان و نمک این باشگاه را خوردم و دوست نداشتم برای تیم مشکلی درست کنم.

 

چقدر طلب داشتی؟

بالاتر از یک میلیارد تومان ولی هیچ وقت شکایت نکردم. همه می‌دانند که چرخ این روزگار می‌چرخد و آدم‌ها دوباره همدیگر را می‌بینند پس درست نیست کاری کنیم که کدورت ایجاد شود.

 

ظاهرا قرار است شماره 66 را بر تن کنی؟

بله، شماره 66 را می‌پوشم. البته شماره پیراهن ملاک نیست و مهم این است که همه ما دست به دست هم داده و باعث موفقیت تراکتور شویم.

 

شماره 6 در اختیار اکبر ایمانی است. آیا او قصد نداشت این شماره را به شما بدهد؟

من و اکبر دوست هستیم و اتفاقا ایشان گفت که شماره 6 را بردارم ولی گفتم که این چیزها زیاد مهم نیست.

 

این درست است که به دلیل مصدومیت از نایحه کمر، تست پزشکی دادی و همین موضوع باعث شد تا دیر قرارداد امضا کنی؟

در بازی مس و نفت مسجدسلیمان از نایحه کمر مصدوم شدم و مهره چهار و پنج من آسیب دید. بعد از آن مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و چند هفته هم بازی نکردم. من نان حلال سر سفره می‌برم و اگر مصدوم بودم حتما می‌گفتم. اینکه می‌گویند تست پزشکی دادم دروغ است. از طرفی باید مراحل اداری مربوط به جدایی‌ام از مس انجام می‌شد و باید از مسئولان این باشگاه و آقای ربیعی هم تشکر کنم. از مجموعه مس تشکر می‌کنم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم. از سپاهانی‌ها هم کمال تشکر را دارم. 

 

قبول داری تراکتور شخصیت برنده بودن را از دست داده و حتی خیلی‌ها دیگر خوشبین نیستند که این تیم در بین پنج، شش تیم بالای جدول باشد؟

وقتی تراکتور اولین تماس را با من گرفت اصلا نگاه نکردم این تیم کجای جدول قرار دارد. من معتقدم اگر فردی ادعای رفاقت دارد باید در روزهای سخت خودش را ثابت کند.خیلی‌ها به من گفتند در این شرایط به تراکتور برنگردم ولی من بدون فکر کردن به مسئله‌ای این پیشنهاد را قبول کردم و دوست داشتم به تراکتور برگردم و به تیم محبوبم کمک کنم. حتی بعد از حضور در تمرینات با بازیکنان صحبت کردم، من دنبال خودنمایی نیستم ولی به آنها گفتم که باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن می‌کنند. چند سال پیش که برای این تیم بازی می‌کردند خیلی‌ها از تقابل با تراکتور هراس داشتند، ما باید تلاش کنیم تا تراکتور دوباره شخصیت برنده بگیرد. همه ما مسئولیت سختی داریم.

 

آیا قرار است سهام تیم واگذار شود؟

من در این مورد اطلاعی ندارم. وقتی فردی مثل زنوزی از جیب شخصی‌اش کمک می‌کند باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

با سولدو هم صحبت کردی؟

بله، ایشان یک مربی باشخصیت و حرفه‌ای است و همه ما باید کمک کنیم تا این مربی در تراکتور موفق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها