کعبی: دوست دارم دوباره به پرسپولیس گل بزنم

تمام هدف ما این است که در پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم. قطعاً در ادامه کارمان سخت‌تر می‌شود، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

کعبی: دوست دارم دوباره به پرسپولیس گل بزنم

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان مهمترین هدف تیمش در فصل جاری را ایستادن در بین چهار تیم بالای جدول دانست.

عقیل کعبی درباره شرایط مس رفسنجان و نتایج خوبی که مسی‌ها در این فصل گرفته‌اند، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که تا هفته نوزدهم عملکرد خوبی داشتیم، ولی هنوز کار ما به پایان نرسیده است و باید تا آخر فصل این روند خوب را ادامه دهیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی هم برای مس حکم فینال را دارد.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان در مورد آینده حرف زد، ولی قطعاً تمام هدف ما این است که در پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم. قطعاً در ادامه کارمان سخت‌تر می‌شود، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: مساوی پرسپولیس برابر گل‌گهر قطعاً کار تیم ما را برای این بازی سخت‌تر خواهد کرد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بازیکنان تأثیرگذار و خطرناکی هم دارد که می‌توانند سرنوشت هر مسابقه‌ای را تعیین کنند. ما باید برابر این تیم باهوش فوتبال بازی کنیم و قطعاً هدف‌مان این است که امتیاز بگیریم. بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را در این بازی نشان دهند.

کعبی که در بازی رفت به پرسپولیس گل زد در مورد احتمال تکرار این اتفاق گفت: دوست دارم دوباره به پرسپولیس گل بزنم ولی برد تیم از هر چیزی مهمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها