سون: می‌خواهیم پیروزی برابر ایران را به هواداران تقدیم کنیم

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند.

سون: می‌خواهیم پیروزی برابر ایران را به هواداران تقدیم کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از اعتماد به نفس بالای این تیم برای پیروزی برابر ایران گفت. 

هیونگ مین سون در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی گفت: ایران به اندازه کافی تیم قدرتمندی است و به نظر نمی‌رسد تغییری کرده باشد. هر چند بازی‌های زیادی برابر ایران انجام داده‌ام و در بازی‌های بزرگ جزئیات کوچک اهمیت بیشتری دارند. در بازی رفت در تهران توانستیم یک امتیاز بگیریم و به نظرم حتی شانس پیروزی هم داشتیم، بنابراین می‌خواهیم با پیروزی در بازی برگشت آن را به هواداران تقدیم کنیم.

کاپیتان کره‌جنوبی افزود: دوران سختی را در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 گذراندیم و زمان‌هایی بودند که رضایت نداشتیم. در واقع می‌خواستیم بهتر کار کنیم، زیرا تیم با اراده و مشتاق هستیم. هرچند صعود کردیم اما کار به پایان نرسیده است و باید تلاش کنیم. از بازی با حضور 60 هزار هوادار خیلی هیجان‌زده‌ام. فوتبال بدون هوادار به یک ورزش متفاوت تبدیل می‌شود. فکر می‌کنم بازیکنان و هواداران منتظر بازی فردا هستند. امیدواریم با پیروزی برابر ایران به هواداران‌مان لبخند بزنیم.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها