بنتو: به دنبال ۳ امتیاز بازی با ایران و صعود به جام جهانی به عنوان صدرنشین هستیم

باید ببینیم چگونه قرعه کشی جام جهانی پیش می‌‌رود. برای ما اکنون مهمترین موضوع دو بازی باقی مانده است.

بنتو: به دنبال ۳ امتیاز بازی با ایران و صعود به جام جهانی به عنوان صدرنشین هستیم

پائولو بنتو امروز پیش از شروع نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: تغییراتی در فهرست بازیکنان به دلیل ابتلای برخی از آنها به کرونا ایجاد شد. کنترل این بخش سخت است. بهترین راه را پیدا می‌کنیم و آماده بازی با ایران می‌شویم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی افزود: همان طور که پیش از این هم گفته بودم می‌خواهیم رقابت‌های انتخابی جام جهانی را با بهترین نتایج به پایان برسانیم. در هر دو بازی باقی‌ مانده می‌توانیم 6 امتیاز کسب کنیم و صدرنشین گروه شویم. این موضوع می‌تواند چالش بعدی کره‌جنوبی پس از صعود به جام جهانی 2022 باشد.

بنتو در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی در جام جهانی 2022 است که دوست ندارد با آن مواجه شود، اظهار داشت: این یک انتخاب مستقیم نیست و شما فقط در آن شرکت دارید. بنابراین باید ببینیم چگونه قرعه کشی جام جهانی پیش می‌‌رود. برای ما اکنون مهمترین موضوع دو بازی باقی مانده است.

سرمربی کره‌جنوبی درباره استقبال گسترده تماشاگران برای خرید بلیت بازی با ایران که منجر به فلج شدن سرور فروش شد و حضور60 هزار نفر در ورزشگاه جام جهانی سئول به شوخی گفت: این چیزی است که ما نمی‌توانیم کنترل کنیم. آخرین بازی که در حضور هواداران بازی کردیم با امارات بود.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها