بنتو: ایران با وجود غیبت برخی بازیکنانش همچنان قدرتمند است

بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

بنتو: ایران با وجود غیبت برخی بازیکنانش همچنان قدرتمند است

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی درباره دیدار فردای تیمش برابر ایران صحبت کرد. 

پائولو بنتو در نشست خبری پیش از نهمین بازی تیم ملی کره‌جنوبی در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برابر ایران گفت: هر چند صحبت از برخی رکوردهای من در صورت پیروزی برابر ایران می‌شود اما باید بگویم که این فقط یک بازی دیگر است. من پیروزی تیمم را به اهداف فردی ترجیح می‌دهم.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی افزود: ایران با وجود غیبت برخی بازیکنانش به طور حتم همچنان تیم قدرتمندی است. ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز و صدرنشینی گروه هستیم. به نظرم مهم است که در بازی فردا پیروزی با تعداد گل‌های بالا با توجه به رکورد خوب‌مان به دست آید. مهمترین چیز در فوتبال تیم و پیروزی است. تدارک خوبی می‌بینیم تا هواداران از بازی لذت ببرند. امکان پیروزی و مهمتر از آن صدرنشینی وجود دارد. تمرکزمان در بازی با ایران روی پیروزی است.

بنتو افزود: مانند همیشه می‌خواهیم از طریق مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است در خط میانی حریف بازی کنیم، البته باید در نظر داشته باشیم که برابر یک تیم قدرتمند بازی می‌کنیم.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی کرده‌اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها