کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان| ۴ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

چهار نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در بلغارستان راه یافتند.

کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان| ۴ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است و نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نیکولازی سانتلادزه از گرجستان را شکست داد وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل  یوتو نیشوچی از ژاپن با نتیجه 4 بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله استیو پولین از آمریکا است.

در وزن 55 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آلین سیوریچی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریکو سوگانوما از ژاپن با نتیجه 15 بر 5 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ویسی در  این مرحله به مصاف روبرت هاوارد از آمریکا می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نتیجه 12 بر یک میکا لمکوئل از آفریقای جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم در مصاف با جبرئیل گادجیف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاش از هند را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 16 بر 7 از سد ایون دمیان از مولداوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف دنیس ساهالیوک از اوکراین می‌رود.

در وزن 110 کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل استپان علی آکسی اف از بلاروس به پیروزی دست یافت . وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی داوید مچیدلیدزه از اوکراین را با نتیجه 9 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف حبیبی در این مرحله آرساماج زاسیف از روسیه است.

آدرس: مستقل آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ذبیح الله

    ۴۸ کیلو گرام خوب کشتی می گیرد مگر پخته گی نه می کند کارهای کارش را می کند ۶۵ خوب است

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها