تارتار: فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است

امیدوارم با کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به شهر‌مان برگردیم، چون هیچ چیز بهتر از این نیست که هواداران‌مان شاد باشند.

تارتار: فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از آمادگی تیمش برای رویارویی با فولاد خوزستان یاد کرد و گفت برای یک بازی خوب مقابل شاگردان نکونام صف‌آرایی می‌کنند.

مهدی تارتار درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: طبیعتاً بازی با فولاد با توجه به کیفیت و ساختار این باشگاه بازی راحتی نیست. فولاد از تیم‌‌هایی است که خیلی قوی در چند سال گذشته عمل کرده و با آمدن آقای گرشاسبی روند‌شان را به خوبی ادامه داده‌اند و کادر فنی‌اش هم به جز چند هفته ابتدایی ثبات خوبی داشته است. بازیکنان تیم فولاد حفظ شده‌اند و در نیم‌فصل نیز این تیم به خوبی تقویت شده است، آنهم در زمانی که هیچ تیمی نتوانست به خوبی خودش را تقویت کند.

وی در ادامه افزود: فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است، ولی ما نیز تیمی هستیم که خوب بازی می‌کنیم و این را از ابتدا نشان دادیم. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و در بحث نتیجه‌گیری نیز در دو هفته اخیر خوب عمل کردیم. فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم، چون دو تیم از تیم‌های بابرنامه لیگ هستند، ولی امیدوارم ما بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز را برای خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تأخیر یک روزه در سفر تیمش به اهواز یادآور شد: خوشبختانه با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت ما خیلی معطل نشدیم، بچه‌ها استراحت لازم را داشتند و امروز نیز با یک پرواز خوب به اهواز می‌رویم. امیدوارم فردا که بازی انجام می‌شود وضعیت از لحاظ جوی خوب باشد تا هم ما و هم تیم فولاد که روی زمین بازی می‌کند بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محروم ما قریشی است که به نظرم بی‌دلیل محروم شده و داور در دیدار هفته قبل به اشتباه کارت زرد دوم را به او نشان داد. بقیه بازیکنان خدا را شکر وضعیت خوبی دارند. امیدوارم با کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به شهر‌مان برگردیم، چون هیچ چیز بهتر از این نیست که هواداران‌مان شاد باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها