شوشتری: نویدکیا نیازی به تعریف ندارد

خدا را شکر باشگاه همه جوره از من حمایت کرده و گفته هیچ مشکلی بابت مصدومیت نیست و قراردادت سرجایش است.

شوشتری: نویدکیا نیازی به تعریف ندارد

یک روز پس از مصاف سپاهان در تبریز بود که بخش رسانه‌ای این باشگاه از عمل جراحی رباط صلیبی حسن شوشتری خبر داد و به این ترتیب این بازیکن که در پنجره تابستانی از آرمان‌گهر سیرجان به اردوی طلایی پوشان اصفهانی پیوسته بود، فصل بیست و یکم برایش تمام شد.
پس از اعلام خبر باشگاه بود که با پیگیری‌ها مشخص شد حسن شوشتری در جریان دیدار دوستانه سپاهان با ون‌پارس دچار آسیب دیدگی از ناحیه رابط صلیبی شده است. به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن داشتیم و صحبت‌هایمان را با او در مورد چگونگی مصدومیتش آغاز کردیم. او در واکنش به این سوال عنوان کرد:« در بازی با ون پارس در یک صحنه برخورد ایجاد شد و بازیکن تیم حریف روی زانویم سوار شد و صدا را شنیدم. همانجا فهمیدم رباط پاره کردم. به هر حال این اتفاق افتاده و به فال نیک می‌گیرم.» 
سوال بعدی از حسن شوشتری در رابطه با حضور غیرمنتظره‌اش در سپاهان بود. او در واکنش به این موضوع اینطور پاسخ داد:« من از ذوب‌آهن و مس رفسنجان پیشنهاد داشتم ولی بعد پیشنهادی هم از باشگاه سپاهان گرفتم که خیلی زود به این نتیجه رسیدم که پیشنهاد سپاهان را قبول کنم؛ چون حسی به من می‌گفت که این تیم قهرمان می‌شود.» 

او سپس در مورد شرایط این روزهای طلایی پوشان اصفهانی گفت:« شرایط‌مان در اول فصل هم خیلی خوب بود. متاسفانه اما بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد. کم کم تیم تحت فشار قرار گرفت و اعتماد به نفس‌مان کم شد و نتوانستیم نتایجی که باید را بگیریم.» 
شوشتری در نیم فصل اول یکی از گزینه‌های محرم نویدکیا برای تعویض در نیمه دوم بود و در مصاف با آلومینیوم اراک در مرحله یک‌هشتم جام حذفی نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت. او در رابطه با این موضوع و رقابت فشرده‌ای که در سپاهان برای رسیدن به ترکیب اصلی وجود دارد، بیان کرد:« متاسفانه بازی با آلومینیوم اراک را در پنالتی باختیم، ولی در تیمی هستم که بهترین‌های ایران بازی می‌کنند. با این حال همینقدر هم که بازی کردم، خدا را شکر می‌کنم. امیدوار بودم بیشتر بازی کنم ولی مصدوم شدم. مطمئنم حکمتی دارد و قرار است اتفاقات خوبی برایم رخ بدهد.» 
او با تمجید از رفتار حرفه‌ای باشگاه سپاهان ادامه داد:« خدا را شکر باشگاه همه جوره از من حمایت کرده و گفته هیچ مشکلی بابت مصدومیت نیست و قراردادت سرجایش است.» 
درنهایت از شوشتری در رابطه با کار کردن با محرم نویدکیا پرسیدیم که او با گفتن این جمله که "محرم نویدکیا نیازی به تعریفی کردن ندارد" به این گفت‌وگو خاتمه داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها