اشتباهات داوری فولاد را «اذیت»کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیمش در نیم فصل اول از اشتباهات داوری اذیت شده است، گفت: گل ما به تیم صنعت نفت با اشتباه داور مردود شد و در واقع برنده بازی بودیم.

اشتباهات داوری فولاد را «اذیت»کرد

سعید آذری  با اشاره به تساوی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سرعت بالایی داشت و شاهد تفکرات تاکتیکی مربیان دو تیم بودیم. در واقع ما با نتیجه ۳ بر ۲ برنده بازی بودیم. گلی که لوسیانو پریرا به ثمر رساند کاملا سالم بود و داور به اشتباه آنرا مردود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فولاد به بلوغ تاکتیکی رسیده است، یادآور شد: تیم ما بازی روان و تهاجمی را به نمایش می گذارد. روز گذشته حتی ایوب والی را در اختیار نداشتیم ولی بازیکنانی که در زمین بودند، فوق العاده کار کردند. خوشحالی بیشتر ما از این است که سه، چهار بازیکن جوان از تیم های پایه فولاد در ترکیب حضور داشتند نفراتی مثل آغاسی، نجاریان، هدایتیان و غیره که در مکتب فولاد رشد کرده اند.

مدیرعامل فولاد ضمن حمایت از شهاب گردان دروازه بان این تیم که روی گل دوم صنعت نفت مقصر بود، تصریح کرد: شهاب دروازه بان بزرگی است که با ذوب آهن هم نایب قهرمان آسیا شده است. ممکن است این اشتباهات برای هرکسی پیش بیاید. بدون شک گردان یکی از نقاط قابل اتکای فولاد است. شاید در آن صحنه باید یکی دو نفر دیگر از بازیکنان زودتر روی دست شهاب می رفتند تا به آنها پاس بدهند.

آذری در خصوص اشتباهات داوری گفت: ما در نیم فصل از اشتباهات داوری خیلی اذیت شدیم. داوران در بازی با پرسپولیس، تراکتور و ذوب آهن طوری کار کرد که ما به حداقل امتیاز هم نرسیدیم و شکست خوردیم در حالی که حتی شاید حقمان برد بود.

«آیا مشکلات فولاد و حاشیه هایی که در هفته های گذشته برای این تیم ایجاد شده بود، به پایان رسیده است؟» مدیرعامل فولاد در پاسخ به این سئوال گفت: بزرگترین موهبت فولاد وجود آقای محمدی مدیرعامل کارخانه و رئیس هیات مدیره باشگاه است که هرچه خواستیم در اختیارمان قرار داد. همچنین هیات مدیره باشگاه و کارخانه هم حامی ما هستند. یکسری انتقادات نسبت به تیم وجود داشت که امیدواریم نیم فصل دوم به حداقل برسد. دوست دارم استادیوم شهدای فولاد در تمام مسابقات مملو از جمعیت باشد. با درایت آقای محمدی و دیگر همکاران حواشی کم شده است. همانطور که می دانید محو شدن حاشیه در فوتبال امکان پذیر نیست و گاهی حاشیه بر متن می چربد.

آذری درباره اینکه آیا فهرست ورودی و خروجی فولاد برای نیم فصل دوم مشخص شده است؟ اظهار کرد: فعلا به تیم استراحت داده ایم و بعد از آن درباره شرایط تیم و مواردی از این دست تصمیم گیری می کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص وضعیت سینا مریدی بازیکن این تیم که در تمرینات حاضر نمی شود، گفت: چند روز پیش با مدیربرنامه این بازیکن جلسه داشتیم. ظاهرا مریدی خواستار جدایی از فولاد است ولی جدایی حساب و کتاب دارد و باید آنرا بررسی کنیم. بازیکنی که می خواهد از تیم جدا شود باید خواسته های باشگاه را برآورده کند. در نهایت همه چیز به نظر جواد نکونام بر می گردد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها