سرلک تمدید نمی‌کند، ترابی تردید دارد

سرلک به مدیران پرسپولیس بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم‌های خارجی امتحان کند.

سرلک تمدید نمی‌کند، ترابی تردید دارد

امیرحسین اعظمی

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که براساس خواسته یحیی گل‌‌محمدی به‌زودی مذاکرات جدی با بازیکنانی که قراردادهایشان به اتمام رسیده را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار سرخپوشان در پایان فصل آزاد خواهند شد و باید دید باشگاه در مورد حفظ آنها چه اقداماتی انجام خواهد داد. بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد شریفی و محمدمهدی مهدی‌خانی رو به اتمام است و باید دید در نهایت سرنوشت این بازیکنان به کجا خواهد رسید. این در حالی است که پرسپولیس در هفته‌های اخیر قرارداد 2‌بازیکن زیر 23‌سال و حامد لک را توانسته تمدید کند!

   چرا ترابی تمدید نمی‌کند؟
ترابی بعد از بازی با مس رفسنجان به مدیران پرسپولیس بابت جدایی احتمالی بازیکنان هشدار داد. او به‌شکلی صریح اعلام کرد که اگر باشگاه برادری‌اش را ثابت نکند احتمال جدایی برخی بازیکنان وجود دارد و البته شاید خودش یکی از آنها باشد. ترابی یک‌بار بعد از حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد که البته حضور او در فوتبال قطر موفقیت‌آمیز نبود و در نهایت هم به پرسپولیس برگشت. حالا آخرین اخبار حاکی از آن است که چند پیشنهاد اروپایی به ترابی رسیده و برخی ایجنت‌ها در تلاش هستند تا فصل آینده این بازیکن را به اروپا ببرند. از طرفی گفته می‌شود ترابی یک پیشنهاد هم از لیگ امارات دارد که از لحاظ مالی پیشنهاد خوبی است. ترابی اما بابت فصول گذشته مبلغ یک‌میلیاردو400میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز موفق به دریافت این مبلغ از باشگاه نشده است. همین مسائل باعث شده تا ترابی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تردید داشته باشد. مدیران پرسپولیس با مدیر برنامه‌های ترابی صحبت کردند ولی هنوز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌اند. البته برخی دوستان ترابی هم به او توصیه کرده‌اند که در سال جام جهانی ریسک نکند و در فوتبال ایران بماند.

   پاسخ منفی سرلک
میلاد سرلک هم یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که باشگاه به‌شدت در تلاش است تا قراردادش را تمدید کند ولی این بازیکن تا به امروز به مدیران پرسپولیس بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم‌های خارجی امتحان کند. سرلک امیدوار است در پایان فصل با رسیدن پیشنهاد خارجی فوتبال ایران را ترک کند و با این شرایط پرسپولیس باید تا پایان فصل منتظر مشخص‌شدن وضعیت سرلک بماند. البته می‌گویند قرار است گل‌محمدی هم با سرلک صحبت کند تا این بازیکن برای تمدید قرارداد راضی شود ولی فعلا او چنین تصمیمی ندارد. باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند سرلک را راضی کند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

   احتمال جدایی چند بازیکن
سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، احسان پهلوان و محمد شریفی هم جزو نفراتی هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد ولی یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به همشهری ورزشی خبر داد که آقایی، شجاعی، پهلوان، رضاییان و شریفی در لیست تمدیدی‌ها هستند ولی هنوز وضعیت آل‌کثیر مشخص نیست. جالب اینجاست که این بازیکن هنوز راضی به عمل جراحی نشده و از طرفی شرایط بازی را هم پیدا نکرده است. در جمع بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می‌رسد، مهدی‌خانی در لیست تمدیدی‌ها نخواهد بود و رضا اسدی هم به‌دلیل مبلغ سنگین قرارداد و همچنین فصل نه‌چندان خوبی که پشت سر گذاشت، شاید در نهایت از پرسپولیس جدا شود.

   سیدجلال، علامت سؤال بزرگ پرسپولیس
سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم برای فصل بعد وضعیت مبهمی دارد و از درون تیم هیچ اخبار روشن و دقیقی در مورد ماندن یا جدایی این بازیکن به بیرون درز نکرده است. حسینی وقتی در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد، همچنان یک مهره تعیین‌کننده در خط دفاعی است و در سن 40سالگی نشان داده که می‌توان همچنان روی او حساب کرد. اینکه گل‌محمدی و مطهری در مورد حسینی چه تصمیمی بگیرند، هنوز مشخص نیست. البته می‌گویند سیدجلال شاید خودش تصمیم به جدایی گرفته و برای خداحافظی از فوتبال راهی ملوان انزلی، تیم سابقش شود.

   پورعلی‌گنجی پرسپولیسی می‌شود؟
مرتضی پورعلی‌گنجی هم مدتی است که با پرسپولیس تمرین می‌کند تا به آمادگی کامل برسد. ظاهرا از مدت قرارداد او با تیم چینی 3ماه باقی‌مانده و گفته می‌شود گل‌محمدی با پورعلی‌گنجی صحبت کرده تا این بازیکن فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. نزدیکان پورعلی‌گنجی هم خبر می‌دهند که او تمایل دارد تا فصل آینده در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد.

   یحیی دوباره مهاجم می‌گیرد؟
پرسپولیس چند روز پیش با تمیروف، مهاجم ازبکستانی قرارداد رسمی امضا کرد ولی به‌نظر می‌رسد یحیی برای تقویت خط حمله تمایل به جذب یک مهاجم خارجی دیگر هم دارد. یحیی به‌دنبال یک مهاجم نوک گلزن است و چند بازیکن هم به سرمربی پرسپولیس معرفی شده‌اند که قرار است گل‌محمدی در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها