دوست دارم بیشتر از 20 گل بزنم

منشا: پرسپولیس خطرناک است، نباید مقابل آنها اشتباه کنیم

روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت‌سر گذاشتم و دوستان خوبی هم در این تیم دارم. الان اما بازیکن مس هستم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

منشا: پرسپولیس خطرناک است، نباید مقابل آنها اشتباه کنیم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که انها پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را دارند.

گادوین منشا در گفت‌وگو با مستقل آنلاین، در خصوص وضعیت تیمش برای تقابل با پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و همه بازیکنان با توجه به نتایجی که گرفتیم روحیه و انگیزه بالایی داریم. حالا هم آماده بازی با پرسپولیس هستیم و امیدوارم نمایش خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه فردا برابر تیم سابقش بازی خواهد کرد، گفت: روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت‌سر گذاشتم و دوستان خوبی هم در این تیم دارم. الان اما بازیکن مس هستم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

منشا با تمجید از پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی جزو بهترین تیم های ایران است. ما با حریف خطرناکی روبرو می‌شویم و باید برابر پرسپولیس باهوش فوتبال بازی کنیم. تیم ما پتانسیل شکست دادن پرسپولیس را دارد، به شرطی که اشتباه بزرگ نکنیم.

منشا که در حال حاضر آقای گل لیگ است، در خصوص اینکه پیش‌‌بینی می‌کند تا پایان مسابقات چند گل برای مس بزند گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است ولی دوست دارم این آمار را بازی به بازی بهتر کنم. می‌خواهم بیشت ر از 20 گل برای مس بزنم ولی اینکه کمتر یا بیشتر بزنم، واقعا مشخص نیست. امیدوارم تا پایان لیگ اتفاقات خوبی برای من و مس رخ دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها