نباید اسم من و پرسپولیس در کنار هم می‌ماند!

برانکو ایوانکوویچ مدعی شده است که پروژه کنار گذاشته شدن او بسیار دقیق و برنامه‌ریزی شده بوده است.

نباید اسم من و پرسپولیس در کنار هم می‌ماند!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها که هنوز پس از مدت‌ها دستمزد او نیز از سوی سرخ‌ها پرداخت نشده و باشگاه هیچ توجهی به شکایت وی در فیفا ندارد، دست به افشاگری زده و مدعی شده که مدیران پرسپولیس نمی‌خواستند که وی به فعالیتش ادامه بدهد.

برانکو در این باره اظهار داشت: بگذارید برای اولین بار یک چیز را بگویم. شما و خیلی‌ها شاید ندانید من ۴۰۰ هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم. می‌دانستید؟! دائم گفته می‌شود به زودی بدهی را پرداخت خواهند کرد، اما این دقیقاً یک بازی است، همه آن حرف‌ها فقط برای سرگرم کردن هواداران بود، اما طرفداران پرسپولیس خودشان بهتر از هر کس می‌دانند کنار گذاشتن من یک پروژه بود.

من اسمی نمی‌آورم، اما برانکو باید از پرسپولیس می‌رفت. نباید اسم برانکو و پرسپولیس کنار هم می‌ماند و اول از پول ندادن و بحث مشکلات مالی شروع شد و...به نظرم خود گرشاسبی هم گفته از زمان مدیریت او بود که پول ندادن به برانکو آغاز شد و این پروژه کلید خورد؛ باید چه کار می‌کردم؟ پرسپولیس تیم پرطرفداری است و اگر حرفی از بی‌پولی یا بدقولی‌های باشگاه می‌زدم چه می‌شد؟ همه چیز به‌هم می‌خورد و تیم وارد بحران و حاشیه می‌شد. نخواستم هنگام مسابقات و در شرایطی که تیم من شانس اول قهرمانی بود موضوع حقوق نگرفتن خودم را رسانه‌ای کنم،

اگر دستمزد من پرداخت می‌‎شد می‌ماندم. بار‌ها گفتم ایران وطن دوم من است و خاطرات بسیار خوبی از زندگی در کشور شما دارم. ولی برخی پس از سومین قهرمانی مدعی شدند برانکو هم مثل زیدان در اوج رفت، چون می‌دانست شاید دیگر نتواند با پرسپولیس قهرمان شود!  این حرف خنده‌دار است. من اگر می‌خواستم به این دلیل از پرسپولیس بروم بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌رفتم. آن زمان بدترین شرایط را داشتیم ولی با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن جنگیدیم و به فینال آسیا رسیدیم. من از جنگ و فوتبال ترسی نداشته و ندارم. رفتن من به خاطر این بود که می‌خواستند من بروم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها