خطیبی: نساجی در خانه یک گل جلوست

سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: در قائمشهر مقابل هواداران نساجی بازی کردن، کار آسانی نیست، اعتقاد دارم بهترین تماشاگران ایران را آذربایجان و قائمشهر دارند.

خطیبی: نساجی در خانه یک گل جلوست

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی نساجی و ماشین‌سازی با بیان اینکه خیلی خوشحالم با تیمی بازی داریم که مثل تیم خودمان قدمت بالایی دارد، اظهار کرد: هر دو تیم از نسل‌های قدیمی فوتبال کشور هستند و فوتبالی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ بیشتر این باشگاه‌ها و بازیکنان‌شان را می‌شناسند، امیدوارم هر دو تیم به حق خودشان برسند.

وی در خصوص مصدومان تیمش افزود: فرید بهزادی کریمی و مسیح زاهدی به بازی نمی‌رسند، یک مصدوم دیگر داریم که در حال تلاشیم او به بازی برسد.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در ارتباط جو ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بیان کرد: در قائمشهر مقابل هواداران نساجی بازی کردن، کار آسانی نیست، اعتقاد دارم بهترین تماشاگران ایران را آذربایجان و قائمشهر دارند، هواداران این دو استان بسیار متعصب هستند، نساجی مثل خون در رگ‌های هواداران نساجی جاری‌ست، در تبریز هم هواداران چنین حالتی دارند.

خطیبی در ادامه عنوان کرد: هر دو تیم جام حذفی را از دست دادند اما نساجی در لیگ نتایج خوبی گرفته، در واقع تیم‌های شهرستانی مثل نساجی که بیشترین تماشاگر را دارند، اعتقادم این است که آنها در هر بازی خانگی یک امتیاز یا یک گل جلوست، ما همه این مسائل را پیش‌بینی کردیم، نساجی بازیکنان باکیفیتی دارد، امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی درخصوص رویارویی با مهاجری مربی فعلی نساجی و فصل گذشته ماشین‌سازی گفت: آقای مهاجری سال گذشته برای تیم ما زحمت کشیدند، قابل احترام و دوست خوب من هستند، برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: انشاالله در بازی فردا شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها