استیلی: رئیس فدراسیون باید ورزشی و فوتبالی باشد

ماجدی گزینه و انتخاب خوبی است چون از بدنه فوتبال است و سالها کار کرده و تجربه کافی را دارد.

استیلی: رئیس فدراسیون باید ورزشی و فوتبالی باشد

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید هیات‌ رییسه فدراسیون فوتبال باید نقش نظارتی داشته باشد.

حمید  استیلی درباره حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: میرشاد ماجدی گزینه و انتخاب خوبی است چون از بدنه فوتبال است و سالها کار کرده و تجربه کافی را دارد. او فردی حساس و دقیق است و سعی دارد همیشه کارها را به خوبی پیش ببرد. او سالها در فدراسیون کار کرده و برچسب‌های رنگی به او نمی‌چسبد. من چند سال در کمیته فنی با او کار کردم و همه تیم‌ها مثل قرمز و آبی و زرد برایش فرقی نداشت. او خیلی خوب فدراسیون و AFC را می‌شناسند و قطعا می‌تواند به فدراسیون و فوتبال ایران کمک کند.

وی درباره عزل عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: این خوب است که هیات رئیسه کار رئیس فدراسیون فوتبال را طبق اساسنامه  رصد می‌کند. شاید سال‌های سال این اتفاق رخ نداده و برای اولین بار است. همه از این موضوع استقبال می‌کنند که طبق اساسنامه باید رئیس فدراسیون باید از مجمع و هیات‌رئیسه تبعیت کند. طبق بندهای اساسنامه اگر از مجمع تبعیت نشود مشکل  ایجاد می‌شود. هیات رئیسه هم برای اولین‌بار اتفاق خوبی را رقم زد و نشان داد که نباید تک رای عمل کنیم و بدون مشورت کار را پیش ببریم. فدراسیون فوتبال باید با مشورت اعضای هیات‌رئیسه اداره شود.

او درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت: ما همیشه گفته‌ایم که رئیس فدراسیون باید ورزشی باشد. زمانی که آقای علی کریمی ورود کرد، همه ما ورزشی‌ها پشت علی کریمی بودیم اما در انتخابات اتفاق دیگری رخ داد. حالا میرشاد ماجدی هم ورزشی بوده و هم در فدراسیون حضور داشته  و از طرف دیگر تحصیل کرده است. به نظرم رئیس فدراسیون باید از ورزشی‌ها باشد تا شرایط فوتبال ایران بهتر از این‌ها باشد.

استیلی درباره عملکرد عزیزی‌خادم هم گفت: او هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف داشت. گویا برخی تخلفات بر اساس اساسنامه انجام  شده و هیات‌رئیسه دخالت کرده و تصمیم به عزل موقت عزیزی‌خادم گرفته است.

وی همچنین گفت: باید همیشه  اینطور باشد. اگر طبق اساسنامه پیش نرود که نمی‌شود کاری کرد. وقتی کسی پای کار می‌آید مکلف است که اساسنامه را اجرا کند و اگر اجرا نشود، هیات‌رئیسه باید ورود کند و کار نظارتی خود را انجام دهد. هیات‌رئیسه می‌تواند نقش شورایی و مشورتی داشته باشد تا رئیس فدراسیون کارها را پیش ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها