مردم باید دلایل برکناری رئیس فدراسیون را بدانند

پاشازاده: شرایط استقلال مثل غذایی می‌ماند که نمک ندارد!

میرشاد ماجدی زحمتکش، آگاه و تحصیلکرده است و از همه جهات انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

پاشازاده: شرایط استقلال مثل غذایی می‌ماند که نمک ندارد!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به طور طبیعی نباید از تیمی که بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد، این همه انتقاد شود. 

مهدی پاشازاده درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در صدر جدول قرار دارد، ولی انتقادها هم زیاد است. از تیمی که در صدر جدول قرار دارد نباید این همه انتقاد شود. کاری به شخص ندارم و می‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم. نتایج این تیم خوب است، اما مثالی را چند وقت پیش زدم و الان هم تکرار می‌کنم. شرایط استقلال مثل غذایی می‌ماند که نمک ندارد، مانند اینکه برنج اعلای ایرانی و خورش قورمه سبزی دارید و غذا باکیفیت است، ولی بدون نمک مزه‌اش خوب نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال مقابل ذوب‌آهن، پیکان و هوادار برد قاطعی کسب نکرد، ولی در بازی با تراکتور بهتر از قبل بود. استقلال بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارد و نباید با این همه انتقاد روبه‌رو شود.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات برخی پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه آبی‌پوشان در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهند، گفت: فاصله استقلال آنقدری زیاد نیست که بگوییم قهرمان شده است. بازی‌های آینده و نتیجه دربی تأثیر زیادی دارد.

پاشازاده در مورد عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سابقه نداشته است که چنین تصمیمی گرفته شود. اگر در گذشته رئیس فدراسیونی عزل شده بود تصمیم از بالا و سیاسی بود. مردم باید دلایل برکناری رئیس فدراسیون را بدانند تا شفاف‌سازی شود. هر کسی یک اشتباهی می‌کند و اگر ایشان (عزیزی خادم) مرتکب اشتباه شده، همه باید بدانند چه اشتباهی بوده است. از طرفی، خوشحالم آدم تحصیلکرده و فوتبالی سرپرست فدراسیون شده است. میرشاد ماجدی زحمتکش، آگاه و تحصیلکرده است و از همه جهات انتخاب خوبی به شمار می‌رود. امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و همه به او در این راستا کمک کنند تا فدراسیون قوی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها