شمسایی: با دو دستیار اسپانیایی به توافق رسیدیم

هفته گذشته جلسه‌ای با اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتم و برنامه‌های تیم ملی را تا ابتدای دوره‌های مقدماتی جام ملت‌ها را تحویل دادیم.

شمسایی: با دو دستیار اسپانیایی به توافق رسیدیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با اصولی رئیس کمیته فوتسال برگزار شد و برنامه‌های تیم ملی را تا ابتدای دوره‌ مقدماتی جام ملت‌ها تحویل دادم.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و کادر فنی خود اظهار داشت:‌ هفته گذشته جلسه‌ای با اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتم و برنامه‌های تیم ملی را تا ابتدای دوره‌های مقدماتی جام ملت‌ها را تحویل دادیم و همچنین دو گزینه نهایی تمرین دهنده اسپانیایی را معرفی کردیم تا فدراسیون خودش با یکی از آنها به توافق برسد.البته این یک برنامه کوتاه‌ مدت بود و از وی درخواستی داشتم که همزمان با شروع اولین اردوی تیم ملی همه کادر فنی شهاب سفال منش، مصطفی نظری و تمرین دهنده اسپانیایی همگی در اولین اردو حضور داشته باشند.

وی گفت: جلسه دیگری با آرش جابری رئیس سازمان لیگ و سرکار خانم یارمحمدی داشتم و صحبت‌هایی با آنها در مورد پایان لیگ  امسال و همچنین شروع لیگ سال آینده شد. منتظرم هستم  تا شهاب سفال‌منش از کانادا به ایران برگردد که برنامه نهایی خود را با سازمان لیگ برای سال آینده هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال  تصریح کرد: در آن جلسه از خانم یارمحمدی درخواست کردم که تمام بازی‌های روزهای فیفا و تیم‌ها را مشخص کند تا بهتر بتوانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. البته تمام تیم‌ها برنامه‌ریزی بلندمدت دارند و ما سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی و ساختار بلندمدت خود را آماده حضور در جام‌جهانی 2026کنیم. امیدوارم که اصولی رئیس کمیته فوتسال و عضو هیأت رئیسه برنامه های تیم ملی را برای ما عملیاتی کنند. می‌دانم که فدراسیون شدیدا درگیر دو بازی تیم ملی فوتبال ایران عراق و امارات برای حضور در  مقدماتی جام جهانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد انتخاب برگزیدگان فوتسال از سوی سایت فوتسال پلنت گفت: خوشبختانه فوتسال پلنت گسترده  شده و هر سال که جلو می‌رویم ماهیت خوبی در سطح دنیا پیدا کرده است. خدا را شکر هر ساله در فوتسال همیشه  نام ایران جز 10 کاندیدا  در همه بخشها تیم ملی، برترین بازیکن، برترین باشگاه، برترین مربی در بخش های آقایان و بانوان بوده است. این موضوع باعث افتخار و مباهات هر ایرانی است. در اینگونه انتخاب ها مهم نام ایران است نه اشخاص.

وی همچنین در مورد اولین حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی مس و مقاومت در کرج عنوان کرد: آن زمان که تیم داشتم لیگ را پیگیری می‌کردم و قبل از سرمربی‌گری تیم ملی هم تمام بازی‌ها را پیگیر بودم.همیشه از دیدن فوتسال لذت می‌بردم.البته یکسری شناخت از بازیکنان دارم.

وی افزود: لیگ ما خوب و پویای است و بازیکنان نزدیکی در مسابقات داریم. البته بازی کردن در تیم ملی سبک خاص خودش را دارد بعضی از بازیکنان در باشگاه‌ها عملکرد خوبی دارند و بعضی دیگر در تیم ملی کیفیت خوبی از خود نشان می دهند. چشم کادر فنی به روی همه است بازیکنانی که به افکار کادر فنی نزدیک‌تر باشند آنها را به تیم ملی دعوت می‌کنیم، تیم ملی فوتسال متعلق به همه  است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها