درخواست هواداران فنرباغچه برای شفاف‌سازی در مورد صیادمنش

نامشخص بودن وضعیت صیادمنش برای فصل جدید باعث واکنش هایی میانی هواداران فنرباغچه شده است.

درخواست هواداران فنرباغچه برای شفاف‌سازی در مورد صیادمنش

در حالیکه دو روز پیش اسماعیل کارتال رسما به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه انتخاب شد و این مربی نیز امشب در تمرینات تیمش حاضر شد، اما همچنان خبری از حضور صیادمنش در تمرینات این تیم نیست و مشخص نشده است که تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

 

امروز روزنامه فوتومچ از تلاش زوریا لوهانسک برای حفظ اللهیار خبر داده ولی پیشنهاد این تیم توسط باشگاه ترکیه ای رد شده است. این روزنامه به نقل از منابع اوکراینی نوشته است که زوریا حاضر شده است 60 درصد از مبلغ 3 و نیم میلیون یورویی موجود در قرارداد صیادمنش برای خرید دائمی او را پرداخت کند اما این پیشنهاد از سوی فنرباغچه رد شده است.

 

نامشخص بودن وضعیت صیادمنش برای فصل جدید باعث واکنش هایی میانی هواداران فنرباغچه شده است. طرفداران این تیم در فضای مجازی از باشگاهشان درخواست کرده اند تا درباره این بازیکن ایرانی شفاف سازی کند و اینکه بالاخره تکلیف اللهیار چه خواهد شد.

 

دو باشگاه هال سیتی و اندرلخت بلژیک مشتریان جدی جذب مهاجم ایرانی هستند و حتی بحث رسیدن پیشنهادات 5 و 7 میلیون یورویی برای خرید اللهیار در رسانه ها مطرح شده اما هنوز هیچ تحول جدیدی در آینده صیادمنش رخ نداده و مشخص نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها