عالیشاه:خداحافظی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌های خوبی با ایرج عرب انجام دادم و تا یکشنبه هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

عالیشاه:خداحافظی می‌کنم

 امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام جلسه امروز (چهارشنبه) خود با ایرج عرب در محل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: صحبت‌های خوبی با عرب داشتم و انشاالله تا یکشنبه هفته آینده به جمع بندی می‌رسیم و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

او درباره پیشنهادهایش اظهار داشت: پیشنهاد برای هر بازیکنی می‌آید و می‌رود، اما بحث این است که بازیکن قلبش با چه تیمی است و بخواهد برای چه تیمی بازی کند. همانگونه که گفتم صحبت‌های خوبی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتم و تا یکشنبه به نتیجه نهایی می‌رسیم.

عالیشاه تصریح کرد: تا جایی که به من نیاز باشد و بتوانم کمک کنم در خدمت تیم هستم و اگر هم نتوانستم کمک کنم با پرسپولیس خداحافظی می‌کنم.

وینگر تیم پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود از تیم‌های کره‌ای یا قطری پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: پیش از این هم گفتم آیا از زبان خودم شنیده اید بگویم پیشنهاد دارم یا ندارم؟ نمی‌خواهم سر پرسپولیس منت بگذارم، اما در هر جایی که بدانم می‌توانم کمک کنم به پیشنهادم جواب مثبت می‌دهم.

او درباره دلخوری شایان مصلح و سروش رفیعی از رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس با آن‌ها بیان کرد: خواهش می‌کنم بحث حاشیه‌ای نکنید. برخی سوال‌های خبرنگاران می‌تواند باشگاه، بازیکن و کادرفنی را زیر سوال ببرد. نمی‌دانم برخی سوال‌ها از کجا می‌آید. از من درباره خودم سوال کنید.

عالیشاه درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به کیفیت اردوی این تیم در ترکیه گفت: از نظر من اردوی آنچنان بدی نبود، اما اگر ۲ بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم بهتر بود چرا که پرسپولیس به برگزاری اینگونه بازی‌ها نیاز دارد.

او درباره اینکه آیا مسائل مالی سبب شده در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار بگیرد یا ترافیک خط هافبک این تیم، توضیح داد: تاکنون دیده اید من درباره مسائل مالی با پرسپولیس بحثی داشته باشم یا درباره قرار گرفتن در ترکیب اصلی بحث کنم؟ همانگونه که تا الان برای قرار گرفتن در ترکیب جنگیده ام از این به بعد هم این کار را انجام می‌دهم. اکنون هم می‌خواهم به اردوی پرسپولیس بروم تا در دیدار امشب با سایپا بازی کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • حسن

    حیف سروش که برود این اقا باقی بماند

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها