علت اصلی مرگ علی انصاریان لو رفت + فیلم

علی انصاریان چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. او در بیمارستان وضع نرمالی را طی می کرد و حالش رو به بهبود بود که به یکباره خبر فوت آن پخش شد.

علت اصلی مرگ علی انصاریان لو رفت + فیلم

علی انصاریان چند روزی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. او در بیمارستان وضع نرمالی را طی می کرد و حالش رو به بهبود بود که به یکباره خبر فوت آن پخش شد. حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان اظهار کرد : من شاهد قصور پزشکی در بیمارستان بود که سهوی بود چون من علم این را ندارم که بگویم قصور پزشکی عمدی انجام شده است.وی ادامه داد : علی برو نبود، برنامه معروف بهم زنگ زد گفت علی مُرد؟ کی میمیره؟ بگو ما بیایم مصاحبه کنیم. 

 

افشاگری جنجالی احسان علیخانی در برنامه دورهمی + فیلم

 

 

ورود به این استان کشور ممنوع شد + جزئیات

 

 

علی انصاریان مجرد بود؟! این سوالی بود که در روزهای نخست سفر آسمانی اش هیچکس پاسخگو نبود درحالیکه همان روزها و زمانیکه علی انصاریان در بیمارستان بستری بود دختری سینمایی به نام آسیه اسدزاده در فضای مجازی از عشق هردو و آینده ازدواجشان نوشت اما باز کسی حرفی نزد و حالا این دختر که بازیگر سینما و تلویزیون است با انتشار پستی ادعا می کند که 5 سال با علی انصاریان نامزد بوده ولی رسیدن به روز عروسی هیچ وقت اتفاق نیفتاه است.

180556301614866888

 

پیام اینستاگرامی آسیه اسدزاده برای علی انصاریان

 
 

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

به مو میرسه ولی... ولی این بار پاره شد

 

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه...

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه ،آخرین کلام ، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار ، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها