بهترین باشگاه ورزشی تهران

خانم ها و آقایان تجار و بازرگان بسیاری در سراسر تهران و در میان باشگاه‌های مختلف ورزشی، باشگاه تابان را برای انجام حرکات ورزشی و استفاده از خدمات مختلف آن انتخاب می‌کنند.

بهترین باشگاه ورزشی تهران

امکانات مناسب و خدمات دهی جذاب این باشگاه ورزشی، "تابان" را به مأمنی برای فراغت، استراحت، ورزش و استفاده از خدمات جنبی مختلف آن توسط تجار و بازرگانان کرده است.

از همین رو این سوال پیش می‌آید که این باشگاه دقیقا به چه دلایلی و به واسطه چه خصایصی چنین افرادی را به خود جذب کرده است؟ مطرح شدن این سئوال کلید نگارش این گزارش شد.

بعد از گزارشات میدانی و رویت عینی این باشگاه می‌توان گفت در میان باشگاه‌های ورزشی تهران، کلینیک تابان از معدود کلینیک‌هایی است که بیشترین امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

b8607142-dbc4-4af5-8df7-df65bf409d8a

 

 

این باشگاه که در شهرک غرب، بلوار دادمان، انتهای بلوار درختی، پلی کلینیک تابان، طبقه پنجم واقع شده است با مساحتی قریب به 500 متر فضای مناسبی را برای دوستداران ورزش فراهم آورده است.

"تابان" با پرسنل حرفه‌ای و مجرب خود تا به امروز افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. این باشگاه به واسطه داشتن تجهیزات مدرن و امکانات مجهز، اساتید دانشگاهی و همچنین مربیان توانمند و مجرب در ارائه خدمات ورزشی و خدمات جنبی می‌تواند خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد، از همین روست که تجار و متمولان بسیاری جذب این باشگاه شده‌اند و از آنجایی که مایل به اعلام اسامی‌شان نیستند از ذکر آنها در این مجال خودداری شده است.

حضور اساتید دانشگاه در این باشگاه و داشتن مدرن ترین دستگاه های بدنسازی و فیتنیس روز دنیا و همچنین تحت نظر متخصصین ورزش و تغذیه بودن، "تابان" را به مجموعه کاملی تبدیل کرده است که می توانید در آن شادی ، سلامت و ورزیدگی هدیه بگیرید.

باشگاه تندرستی و سلامتی تابان با ارائه برنامه های ورزشی کاملا علمی و متناسب با فیزیک بدنی شما، شما را به هدفتان نزدیکتر می کند.

Fitvibe : جهت رفع خستگی، از بین برنده سلولیت ،لاغری-تناسب اندام با شعار "20 دقیقه مطابق با یک ساعت ورزش در سالن" -trx برای حرکات مقاومتی و قدرتی کل بدن جهت فرم دهی و لاغری با شعار"افزایش قدرت و توان عضلانی"-six برا لاغری موضعی شکم و پهلو- foot برای لاغری موضعی برای ران و باسن و پیلاتس برای حرکات کششی و تقویتی جهت انعطاف پذیری بهتر از دیگر امکاناتی است که "تابان" در اختیارتان می‌گذارد.

دستگاه های بدنسازی TECHNOGYM ایتالیا با تکنولوژی TGS، کلید هوشمند سلامت، رفع چاقی های موضعی و سلولیت و فرم دهی بدن با دستگاه FITVIBE، پیلاتس، یوگا، زومبا، باراسل، TRX، بادی پامپ، بادی جم، پکیج های فشرده لاغری زیر نظر مربیان حرفه ای ارائه برنامه غذایی سالم و علمی زیر نظر متخصص تغذیه تنها خدماتی نیست که در این باشگاه به شما ارائه می‌شود.

دستگاه های لاغری روز دنیا برای از بین بردن چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش در ناحیه شکم، ران و پهلو،لاغری بی ضرر و موثر با LPG و RF و گرفتن تست های کامل ورزشی زیر نظر اشاتید دانشگاهی و مربیان حرفه ای از دیگر گزینه‌های جالب توجه در این باشگاه است.

 

aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMzLmVnaHRlc2Fkb25saW5lLmNvbS9zZXJ2ZXYyL3V6Sk5FeWdKOWJlUS9iNTRFUFlpWXdMVSwvOTZDQTMxM0QtQkY2NS00MENFLUE1NzAtRjQ3ODg2QjUxNEQyLmpwZw__

 

گسترش شهر نشینی و صنعتی شدن جوامع و استفاده از ماشین به جای نیروی عضلانی منجر به کاهش حرکات طبیعی انسان شده است. این عوامل خود باعث کاهش میزان کارآئی دستگاه های مختلف بدن می گردد و همچنین بروز برخی ناهنجاری های بدنی شده که بدن فرد را از حالت طبیعی خارج می کند.

این ناهنجاری ها عوارضی همچون ظاهر نامناسب و زشت، ضعف عضلات مختلف، بروز خستگی و از کار افتادگی زودرس، در بلند مدت ساییدگی مفاصل و آرتروز و صدمات بدنی را در پی خواهد داشت.

باشگاه تابان به واسطه این دورنگاه تدابیر خاصی را اندیشیده است. فیزیوتراپی کلینیک تابان در زمینه ورزش درمانی با استفاده از دستگاه های مدرن تکنوجیم مطابق با علم روز دنیا و در زمینه الکتروتراپی با دستگاهای لیزر ، مگنت ، اولتراسونیک ،جریانهای تداخلی، اینفرارد و همکاری فیزیوتراپیست آرش ظفر محتشمی با ده سال سابقه در مراکز درمانی و باشگاهای تهران در محیطی منحصر به فرد آماده فیزیوتراپی و ورزش درمانی بیماران است.

برای تماس با این مجموعه می‌توانید با شماره تماس 4-22375172 ارتباط برقرار کنید. در دیگر طبقه این ساختمان نیز، کلینیک دیابتی تابان جهت خدمات دهی مستقر است.

 

 

66797f8d-5cb1-4761-92de-ab0c72fa6f82

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها