یک تاریخ کلیدی برای آینده لیونل مسی

لیونل مسی که قصد تمدید با مدیریت فعلی بارسا را ندارد، به زودی آزاد خواهد بود تا با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود.

یک تاریخ کلیدی برای آینده لیونل مسی

به گزارش مستقل آنلاین، به نقل از دیاریو اسپورت، لیونل مسی روز گذشته در مصاحبه با وبسایت گل تایید کرد که یک سال دیگر هم در بارسا خواهد ماند. فوق ستاره آرژانتینی که از مدیریت بارسا بسیار ناراضی است و شب گذشته این موضوع را صراحتا عنوان کرد، به شکلی جدی خواهان جدایی و تجربه یک چالش جدید بود ولی با مخالفت صریح باشگاه چاره ای جز کشاندن بحث به دادگاه نبود و چون تمایلی برای این جنگ و جدل قضایی نداشت، ترجیح داد یک فصل دیگر هم ماندنی شود.

مسی اما از اول ژانویه و شش ماه مانده به اتمام قراردادش، طبق قوانین فیفا آزاد است تا با منچسترسیتی و هر باشگاهی که خواهان اوست، وارد مذاکره شود. اینجا همه چیز به روند نتیجه گیری بارسا و شکل بازی این تیم تا ژانویه بستگی دارد. مسی که معتقد است بارسا با مدیریت فعلی هیچ پروژه ای برای آینده ندارد و تیمی برای فتح لیگ قهرمانان نیست، اگر به این نتیجه برسد که تیم تحت هدایت رونالد کومان نیز قدرت لازم را ندارد، احتمالا از ژانویه مذاکراتش برای جدایی را شروع خواهد کرد و این بار مسئولان بارسا مانعی برای او نخواهند بود. 

البته مذاکرات مسی و باشگاه خواهانش زمانی رسمیت خواهد یافت که این مساله ابتدا به اطلاع بارسا برسد هرچند باشگاه کاتالان تحت هیچ شرایطی نمی تواند مانع از شکل گرفتن این مذاکرات شود.

از سوی دیگر در ماه مارس 2021، انتخابات ریاست بارسا برگزار خواهد شد و بهار آینده بارسا رئیسی جدید در اختیار خواهد داشت. مسی می تواند تا انتخاب رئیس بعدی نیز صبر کند و سپس در مورد جدایی تصمیم بگیرد. بدون تردید ماه های آینده برای بارسا و هوادارانش همچنان با نگرانی سپری خواهد شد.

تیم رونالد کومان باید به مسی ثابت کند که ارزش صبر کردن را دارد و فوق ستاره آرژانتینی بهتر است برای جدایی در ماه ژانویه اقدام نکند.

منبع :ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها