واکنش ستاره پرسپولیس به خوشحالی عجیب و غریبش

مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جشن پوکر غیر از هواداران و پیشکسوتان جای «علیرضا بیرانوند» و مرحوم «هادی نوروزی» خالی بود.

واکنش ستاره پرسپولیس به خوشحالی عجیب و غریبش

به زارش مستقل آنلاین مهدی شیری در خصوص شادی عجیب و غریب خودش و چند بازیکن در جشن پوکر قهرمانی پرسپولیس، شکست سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن، جای خالی چند نفر در جشن قهرمانی پرسپولیس و … صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

خوشحالی عجیب و غریب تو و یکی دو بازیکن دیگر در جشن پوکر قهرمانی حسابی سوژه شبکه‌های مجازی شده، در این مورد صحبت کن.

مهدی شیری گفت:

خب پرسپولیس اولین تیمی است که چنین رکوردی می‌زند و به طور حتم وقتی شما پوکر قهرمانی می‌کنید، خوشحال هستید. ما هم در جشن قهرمانی خوشحالی انجام دادیم و هر کاری که هر کسی انجام داد از ته دلش و واقعاً به خاطر خوشحالی بیش از حد بود. شما نمی‌دانید که چه حس و حالی داشتیم.

شاید نقطه سیاه جشن قهرمانی شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن بود.

این موضوع را قبول دارم، اما خودمان فکر نمی‌کردیم به ذوب‌آهن ببازیم و به نوعی غافلگیر شدیم. ولی این قول را می‌دهیم تا در ادامه مسابقات با تمام وجود بازی کنیم.

چون قهرمانی پرسپولیس در لیگ مسجل شده شاید این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مانند بازی با ذوب آهن بی‌انگیزه باشد، این مساله درست است؟

مهدی شیری گفت:

اینطور نیست. باخت مقابل ذوب آهن تلنگری برای ما بود تا حواسمان را جمع کنیم. اصلا اینطور نیست که برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انگیزه نداشته باشیم. اتفاقا می‌خواهیم هم در ادامه لیگ و هم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با تمام قدرت به میدان برویم.

باخت به ذوب‌آهن نخستین شکست پرسپولیس بعد از ۱۶ دیدار بود.

واقعاً ما مزه باختن یادمان رفته بود و فقط به برد عادت کرده بودیم. وقتی شما بعد از ۱۶ بازی شکست می‌خورید این حس آزار دهنده است اما اطمینان داشته باشید بعد از این شکست پرقدرت‌تر آماده بازی‌های آینده می‌شوند.

با وجود اینکه پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسید اما هنوز هم حرف و حدیث زیادی در مورد تیم شما وجود دارد، در این خصوص چه صحبتی داری؟

مهدی شیری گفت:

چهار سال است که این حرف و حدیث‌ها در مورد پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنند. این صحبت‌ها و بهانه تراشی‌ها لوث شده است، برای ما هم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند فقط مهم این است که خودمان و هواداران از پوکر قهرمانی لذت ببریم.

برگزاری جشن قهرمانی بدون حضور هواداران چه حسی داشت؟

چون هواداران نبودند جشن، طعم و مزه‌ای برای ما نداشت، نبود هواداران حسرت بزرگی بود، اما امیدوارم که شرایط طوری پیش بیاید بتوانیم با حضور آنها جشن پوکر را یک بار دیگر برگزار کنیم.

فکر می‌کنی امکان دارد که دیگر شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم نشود؟

مهدی شیری گفت:

خدا نکند این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم هرچه زودتر بساط کرونا جمع شود تا به شرایط عادی برگردیم.

به نظرت جای چه کسانی در جشن قهرمانی خالی بود؟

غیر از هواداران و پیشکسوتان فکر می‌کنم جای «علیرضا بیرانوند» و «هادی نوروزی» در جشن پوکر خالی بود، کاش آنها هم بودند و در جشن ما شریک می‌شدند.

زمانی که جشن قهرمانی در جریان بود صحبتی از «محسن ربیع‌خواه» به صورت شوخی هنگام لایو بشار رسن مطرح شد که بازتاب زیادی داشت در این مورد چه نظری صحبتی داری؟

مهدی شیری گفت:

همه می‌دانند که وقتی جشنی برپا می شود همه می‌خواهند شوخی کنند و فضای جشن را شاد کند. قرار نیست هر حرفی که زده می‌شود جدی باشد. ربیع‌خواه در آن صحنه به شوخی صحبتی را مطرح کرد اما نباید آنهایی که دستشان به جامی نرسیده بخواهند از این شوخی به عنوان بهانه استفاده کرده یا برای خودشان سوء‌تفاهم درست کنند. آنقدر حرف برای گفتن ندارند که این چیزها را دست‌آویز قرار می‌دهند.

منبع :پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها