جزئیات مذاکره پرسپولیس با کالدرون

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس رابطه خوبی دارم و مشکلی برای مذاکره با آن‌ها ندارم.

جزئیات مذاکره پرسپولیس با کالدرون

به گزارش مستقل آنلاین گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، درباره حکم فیفا و اینکه آیا قرار است با سرخ‌ها توافق کنند یا خیر، بیان کرد: در این باره باید بگویم وکیلم مذاکرات را پیگیری می‌کند، چون این موضوع در تخصص او است.

کالدرون افزود: او به من گفت مذاکره نکنید، چون اگر مذاکره کنید و به توافق حاصل نشود، باید دوباره یک دادگاه جدید تشکیل شود و همه چیز به مدت ۲ سال دیگر طول خواهد کشید. من حاضر به صحبت با باشگاه پرسپولیس هستم، زیرا با اعضای هیئت مدیره رابطه خوبی دارم و تا جایی که به برخی شرایط عمل شود، من مشکلی برای مذاکره ندارم.

او در مورد  چهارمین قهرمانی احتمالی سرخ‌ها در لیگ برتر اظهار کرد: دور از انتظار نبود، خیلی خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی است و فکر می‌کنم یک جا‌هایی خوب عمل کردیم، من این چالش را قبول کردم، چون می‌دانستم تیم خوبی خواهیم شد و بازیکنان هم با عمللکرد خود این موضوع را نشان دادند، ما روز به روز پیشرفت کردیم و تیمی بهتر از قبل ساختیم.

کالدرون ادامه داد:  بازیکنان نشان دادند که بی‌نظیر هستند و من فقط می‌توانم از زحمات شان تشکر کنم. ما از کیفیت و توانایی آن‌ها استفاده  و تلاش  کردیم با دید فوتبالی خودمان به پیشرفت آن‌ها کمک کنیم. آن‌ها نشان دادند که با همه مربی‌ها صدرنشین هستند. من می‌خواستم کار مشکلی انجام دهم مثل کسب چهارمین قهرمانی، اما جام حذفی را هم می‌خواستم، همچنین می‌خواستم در لیگ قهرمانان آسیا هم به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم. ایجاد تغییر در یک تیم قهرمان ساده نیست، اما تیم در زمان من داشت پیشرفت می‌کرد و زمانیکه من رفتم پویایی خیلی خوبی داشت.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص سفر بیرانوند به گفت: بیرانوند همه خصوصیات برای موفقیت در اروپا را دارد. من خیلی خوشحالم و این گام باعث پیشرفت ۲ چندان او خواهد شد. فوتبالیست‌های ایرانی ویژگی‌های موفقیت در اروپا را دارند، در گذشته دیگران این را ثابت کردند و علی هم نشان خواهد داد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها