در خانه ماندن بزرگ‌ترین کاری است که می‌توان کرونا را شکست داد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال گفت: بزرگ‌ترین کاری که می‌توانیم این روز‌ها انجام دهیم این است که تا آن جا که امکان دارد از خانه هایمان خارج نشویم.

محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان این فصل در تیم ستارگان ورامین بازی می‌کرد و توانست نقش بسیار تاثیرگذاری در نتایج این تیم داشته باشد. او این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تمریناتش را در خانه انجام می‌دهد. از همین رو طاهری درباره ویروس کرونا که این روز‌ها سر تا سر نقاط جهان را در بر گرفته اظهار داشت: همان طور که در جریان هستید این روز‌ها با یک ویروس بسیار خطرناکی به نام کرونا درگیر هستیم. از همه هموطنان عزیز کشورم خواهش دارم که نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند، هر چند که همه مردم این موارد را به خوبی می‌دانند. نیاز است که همه این روز‌ها با وسواس بیشتری موارد بهداشتی را دنبال کنند.

او افزود: به نظر من در خانه ماندن بهترین و بزرگ‌ترین کاری است که می‌توانیم در قطع زنجیره این بیماری انجام دهیم. همچنین سعی کنیم به غیر از موارد ضروری و خاص تا آن جایی که امکان دارد از خانه هایمان خارج نشویم تا هر چه زودتر بتوانیم زنجیره این ویروس را قطع کنیم. جا دارد از کادر پزشکی کشورمان که شبانه روزی به صورت فداکارانه در حال خدمت رسانی هستند کمال تشکر را داشته باشم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم این ویروس را هر چه سریع‌تر شکست داده تا همه به شرایط عادی زندگی خودمان بر گردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها