زمان شروع لیگ برتر و تمرینات مشخص شد

زمان شروع لیگ برتر و تمرینات مشخص شد تیم‌های لیگ برتری از اواسط اردیبهشت قادر خواهند بود تمرینات خود را ضمن در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی استارت بزنند.

زمان شروع لیگ برتر و تمرینات مشخص شد

در شرایطی که بیشتر لیگ‌های اروپایی نیز از آغاز تمرینات خود طی روزهای آتی خبر داده‌اند، احتمالا لیگ برتر ایران نیز از اواسط ماه آینده طبق تدابیر بهداشتی کار خود را برای سرانجام رساندن 9 دیدار پایانی آغاز کند.

در حال حاضر به تیم‌ها آماده باش داده شده که احتمالا قادر خواهند بود در صورت فراهم آمدن بستر از 16 اردیبهشت تمرینات خود را از سر بگیرند و با بعد از سه هفته آماده سازی احتمالا در پایان ماه رمضان، طبق برنامه دیدارها استارت خواهد خورد.

لیگ برتر ایران بعد از انجام هفته بیست و یکم خود با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا نیمه کاره باقی ماند و طی این مدت حرف و حدیث‌های زیادی درباره آینده آن در خصوص معرفی تیم قهرمان و صعود و سقوط کننده‌ها شکل گرفت. با این حال با توجه به دستورالعمل ریاست جمهوری برای از سرگیری مشاغل از ابتدای اردیبهشت، فوتبال نیز طبق تصمیم مدیران احتمالا از اواسط اردیبهشت کار تمرینی خود را استارت خواهد زد و بعد از آن با در نظر گرفتن شرایط لازم و تدابیر بهداشتی بعد از عید فطر ادامه مسابقات را دنبال خواهد کرد.

این شایعه قوی از دو روز قبل بین باشگاه‌ها و خصوصا بازیکنان نیز شکل گرفته و آنها در انتظار دستور مدیران برای آغاز تمرینات خود و به پایان رساندن فصل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها