رویای بزرگ گزینه مدنظر پرسپولیسی ها ؛ پدیده لیگ پرسپولیسی می شود؟ + عکس

مهاجم پیکان تهران انگیزه زیادی دارد تا با ادامه یافتن لیگ برتر به رویاهای بزرگش برسد.

رویای بزرگ گزینه مدنظر پرسپولیسی ها ؛ پدیده لیگ پرسپولیسی می شود؟ + عکس

شهریار مغانلو یکی از پدیده های فوتبال ایران در فصل جاری است. این مهاجم ۲۵ ساله در ترکیب پیکان بسیار خوش درخشیده و توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. شهریار مغانلو با گذشت ۲۱ بازی از لیگ برتر با ۱۰ گل زده در کنار عیسی آل کثیر بهترین گلزن مسابقات محسوب می شود.

با اینکه پیکان امسال نتایج خوبی کسب نکرده و حالا در قعرجدول رده بندی قرار گرفته، اما مغانلو به وظایف خود در خط حمله بسیار خوب عمل کرده و حالا شانس زیادی برای آقای گلی دارد.

بی تردید اگر لیگ برتر نوزدهم ادامه پیدا کند، این مهاجم توانمند و گلزن انگیزه زیادی دارد تا در ۹ بازی بعدی تیمش نیز از نظر گلزنی موفق عمل کند و نه تنها عنوان آقای گلی و کفش طلا را به دست آورد که در مسیر بقا در لیگ برتر نیز تیمش را یاری بدهد. مغانلو در نیم فصل نیز پیشنهادهای خوبی از تیم های بزرگ ایران داشت و حالا بعد از بحران کرونا با ادامه مسابقات فوتبال می تواند بار دیگر توانایی هایش را نشان بدهد و برای فصل آینده نیز مشتریان زیادی پیدا کند.

قطعا ادامه لیگ برتر انگیزه های زیادی را به مغانلو می دهد تا این بازیکن بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران خوش بدرخشد و عنوان پدیده لیگ را یدک بکشد.

این ستاره در نیم فصل مورد توجه پرسپولیسی ها بود ولی با توجه به قراردادش با پیکان پرسپولیسی نتوانست بشود.

حال باید دید با درخشش های ادامه دار که رویای شهریار مغانلو است او پرسپولیسی می شود یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها