کرمی: هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود

پیشکسوت تکواندو ایران کشورمان گفت: طبیعتا هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود، اما شغل من مربیگری است و به عنوان یک مربی بین المللی مجبور بودم به کرواسی بیایم.

کرمی: هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود

یوسف کرمی پیشکسوت پرافتخار تکواندو کشورمان که در حال حاضر هدایت تیم جاسترب زاگرب کرواسی را برعهده دارد، در لایو اینستاگرامی خود به سوالات هوادارانش پاسخ داد.

کرمی در خصوص کار کردن در کرواسی گفت: کار من مربیگری تکواندو است و طبیعتا هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود، اما شغل من مربیگری است و به عنوان یک مربی بین المللی مجبور بودم به کرواسی بیایم. کار سختی دارم، اما امیدوارم بتوانم با کار کردن در اینجا تجربیات خوبی کسب کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن درباره سطح تکواندوی کرواسی گفت: تکواندو یکی از پر طرفدارترین ورزش‌های کرواسی است و بازیکنان خوبی دارد. البته دختران در کرواسی نسبت به پسران عملکرد بهتری دارند. بانوان تکواندوکار کرواسی مدال‌های زیادی در مسابقات جهانی و قهرمانی اروپا دارند، در صورتی که تکواندو این کشور در بخش مردان چنین جایگاهی ندارد. اگر بخواهیم بانوان تکواندوکار ایران و کرواسی را با هم مقایسه کنیم، به اعتقاد من کرواسی شرایط بهتری دارد.

پیشکسوت تکواندو کشورمان در پاسخ به این سوال که تکواندو ایران در کرواسی چه جایگاهی دارد گفت: تکواندو ایران در همه جای دنیا شناخته شده است و صاحب سبک به شمار می‌رود. در اروپا تکواندوکاران ایرانی را به عنوان بازیکنان قدرتی می‌شناسند که جنگندگی و تلاش بالایی دارند.

کرمی در ادامه گفت: ورزش و تکواندو بخشی از زندگی ما است و نباید به خاطر آن‌ها همه چیز را از دست دهیم. به اعتقاد من ورزشکاران به خاطر جایگاهی که در جامعه به دست می‌آورند باید سعی کنند برای دیگران الگوی خوبی باشند. مدال بخشی از زندگی حرفه‌ای است. ورزشکارانی که راه و روش خوبی را در پیش می‌گیرند و به قهرمانی می‌رسند، ماندگار‌تر هستند و همه چیز به کسب مدال ختم نمی‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها