تولد زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا+ عکس

سیامک نعمتی زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا دیدار برگشت مقابل السد، امروز 26 ساله شد.

تولد زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا+ عکس

سیامک نعمتی احتمالا ساعتی پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس که عصر امروز برگزار شد، شمع 25 سالگی را فوت خواهد کرد و پای به 26 سالگی خواهد گذاشت. ستاره شماره 88 سرخ ها که حالا از جمله بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید اما در حالی سال جدید زندگی اش را شروع می‌کند که در یک سال گذشته آنچنان که باید و شاید نتوانست خود را نشان دهد اما همچنان جزو فوتبالیست های کلیدی قرمزپوشان به حساب می‌آید.

اولین حرکت نعمتی در پرسپولیس، لایی زدن در دربی تهران بود اما وی  اولین گل خود را هم در لیگ هفدهم مقابل گسترش فولاد با شوتی تماشایی به ثمر رساند و مانع از شکست تیمش شد اما شکی نیست که طرفداران پرسپولیس او را با گل به السد می‌شناسند. گلی که باعث شد پرسپولیس برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نعمتی گل به السد را در حالی به ثمر رساند که کمتر کسی تصور می‌کرد به سانتر منشا برسد و ضربه را به صورت سرضرب بزند. خیلی ها فکر می‌کردند که او پس از کنترل و چرخش، بازیکنی را از کناره ها صاحب توپ کند تا سانتر بعدی برای علیپور منشا ارسال شود اما آچار فرانسه قرمزها ترجیح داد شانس خود را با یک شوت ناگهانی امتحان شد و همین شد که مهم ترین گل فوتبالش را در شب به یاد ماندنی ورزشگاه آزادی به ثمر رساند.

خوشحالی نعمتی نیز مثل شوتی که زد، برنامه ریزی نشده بود. دست هایش را باز کرد و با فریادی عجیب به سمت جایگاه تیفوسی طرفداران پرسپولیس رفت و در مقابل دوربین عکاسان حاضر شد و به همراه هم تیمی هایش این فریم ها را به یادگار گذاشت و البته فریمی که خوشحالی او در پایان بازی را نشان می‌دهد.

اما انتظار هواداران پرسپولیس از او بیشتر از این ها بود. نعمتی که در پست دفاع راست، هافبک کناری و مهاجم سایه عملکرد خوبی داشت، در لیگ نوزدهم دچار افت شد و نتوانست خود را نشان دهد و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. حالا باید دید نعمتی که از لیست زیر 25 سال پرسپولیس هم خارج خواهد شد، در سال جدید چه خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها