برنامه مسابقات پرسپولیس در سال ۱۳۹۹

تیم فوتبال پرسپولیس برنامه فشرده‌ای را در سال ۱۳۹۹ خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت یحیی گل محمدی موفق شد سال ۱۳۹۸ را با صدرنشینی به پایان برساند، حالا در سال ۱۳۹۹ برنامه فشرده‌ای خواهد داشت.

این تیم باید در ۳ جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به رقابت بپردازد.

این تیم با توجه به لغو مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کار سختی در سال جدید خواهد داشت و کادرفنی و مدیریت باشگاه نیز بر این امر واقف است.

سرخ‌ها در جام حذفی منتظر قرعه کشی هستند تا حریف خود را در مرحله نیمه نهایی بشناسند. این تیم در مراحل گذشته با شکست تیم‌های ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و شهرداری ماهشهر به نیمه نهایی رسید و امید زیادی به قهرمانی در این رقابت‌ها دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در لیگ برتر نیز با کسب ۴۷ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول قرار دارند باید در ادامه رقابت‌های لیگ به مصاف پیکان، شاهین شهرداری ماهشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، ذوب آهن اصفهان، گل گهر سیرجان و سایپا تهران بروند.

این تیم پس از تعطیلات باید در شهرقدس به مصاف پیکان تهران برود و پس از آن در تهران و ورزشگاه آزادی میزبان شاهین شهرداری بوشهر است. سپس طبق برنامه سرخ‌ها با ماشین سازی، فولاد و ... تقابل می‌کنند و به احتمال زیاد با توجه به فاصله ۱۰ امتیاز برای چهارمین بار متوالی قهرمان خواهند شد.

به غیز از این برنامه، سرخ‌ها باید به مصاف حریفان آسیایی خود نیز بروند. این تیم که در لیگ قهرمانان آسیا با التعاون عربستان، الشارجه امارات و الدحیل همگروه است، در بازی اول مقابل نماینده قطر شکست خورد و رو در روی الشارجه به تساوی رسید تا قعرنشین گروهش باشد. این تیم در بازی سوم باید به مصاف التعاون می‌رفت که این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۱۲ اسفند برگزار نشد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال، پرسپولیس ابتدا باید ۲ بازی رفت و برگشت با التعاون برگزار کند و پس از آن به مصاف الدحیل و الشارجه امارات برود.

البته به غیر از این برنامه، پرسپولیس باید در سال ۱۳۹۹ لیگ بیستم را آغاز و اگر به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، باید در مراحل حذفی بازی‌های خود را برگزار کند.

البته تاریخ‌های اعلام شده برای قبل از اجرای طرح تعطیلی مسابقات ورزشی است و احتمال دارد رقابت‌های فوتبالی بازهم لغو و به تاریخ دیگری موکول شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها